منچسترسیتی طی چند فصل اخیر که پپ گواردیولا را روی نیمکتش دارد، یک شاخصه و ویژگی داشته که آ« را از بقیه تیم‌های لیگ برتری مجزا کرده بود؛ این تیم در دو فصل گذشته که قهرمان لیگ جزیره شد در بیشتر بازی‌ها ثبات داشت و همین مساله زمینه‌ساز قهرمانی‌اش را فراهم کرد.
کد خبر: ۱۲۴۲۲۲۵

اما در فصل جاری تیم پپ از همین خصیصه دور بوده و نتیجه‌اش هم این شده که بعد از 16 بازی در رده سوم قرار گیرد و فاصله‌ای 14 امتیازی با لیورپول صدرنشین داشته باشد. حالا با این اوضاع و احوال، من‌سیتی در هفته هفدهم امشب در ورزشگاه امارات به مصاف آرسنالی می‌رود که چندان حال و روز خوشی ندارد.
آرسنال بعد از اخراج اونای امری، هدایت نیمکت را موقت به فردریک لیونبرگ داده که نتایجش هم چندان رضایت بخش نبوده است. توپچی‌ها با 22 امتیاز در رده نهم هستند و برای طرفداران آن اصلا خوشایند نیست که تیم‌شان حتی در جمع شش تیم بالایی جدول هم نباشد. آرسنالی‌ها در حالی پا به این میدان می‌گذارند که در هشت بازی اخیر خود در لیگ جزیره فقط یک برد داشته‌اند و آن هم مربوط به بازی هفته گذشته در خانه وستهام بوده است. گواردیولا به هیچ‌وقت نمی‌خواهد در این بازی امتیاز از دست بدهد، زیرا به هیچ وجه دوست ندارد امتیازش با صدر بیشتر از این بشود. البته نگرانی پپ در این بازی در اختیار نداشتن کاپیتان و رهبر خط میانی تیمش است. داوید سیلوا که در بازی هفته گذشته در دربی منچستر مصدوم شد، در طول هفته گذشته با سیتیزن‌ها اصلا تمرین نکرده و هنوز وضعیتش برای بازی امشب مشخص نیست. در کنار او باید آگوئرو و جان استونز را نیز به جمع غایبان این تیم اضافه کرد.
من‌سیتی در دو دیدار قبلی که به امارات رفت، توانست به عنوان تیم پیروز از زمین بیرون برود. اگر این تیم بازی امشب را هم با برد به پایان برساند، اولین تیم بعد از وستهام است که توانسته مقابل آرسنال چنین آماری را ثبت کند. وستهام این نتیجه را در فاصله سال‌های 1991 تا 1995 به دست آورده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها