خواستگار قلابی که به اتهام آزار و اذیت دختر جوان و تهیه فیلم سیاه از او بازداشت شده بود، در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد.
کد خبر: ۱۲۴۱۹۳۶

به گزارش خبرنگار جام‌جم، روزهای پایانی تابستان امسال دختر 27 ساله‌ای به نام بهار با حضور در اداره پلیس تهران مدعی شد از سوی خواستگارش مورد آزار و اذیت قرار گرفته و آن مرد با تهیه فیلم سیاه او را تهدید می‌کند.
وی در اظهاراتش گفت: کارمند یک آژانس هواپیمایی در سعادت‌آباد هستم و سامان یکی از مشتریانمان بود، او حتی برای خواستگاری به خانه‌مان آمد که پدرم از وی خواست با خانواده‌اش بیاید. او می‌گفت خانواده‌اش خارج از کشور زندگی می‌کنند و چند ماه طول می‌کشد که به ایران بیایند. او از پدرم خواست اجازه دهد با من بیشتر آشنا شود. پس از موافقت خانواده‌ام گاهی با هم بیرون می‌رفتیم، اما فهمیدم او همسر و دو فرزند دارد و تصمیم به پایان دادن رابطه‌مان گرفتم. یک روز او مرا با ترفند و فریب به خانه‌اش کشاند و مورد آزار و اذیت قرار داد. بعد هم فیلم سیاه از من تهیه و تهدیدم کرد که اگر به کسی حرفی بزنم فیلم را منتشر می‌کند، اما بار دوم که مرا آزار داد، تصمیم به شکایت از او گرفتم. با این شکایت بود که متهم بازداشت شد. این در حالی بود که پزشکی قانونی آزار و اذیت شاکی را تایید کرده بود. روز گذشته متهم در شعبه دوازدهم دادگاه کیفری حاضر شد و در دفاع از خود گفت: اتهامم را قبول ندارم. بهار با اصرار خودش با من ارتباط داشت و حتی با هم به سفر کیش رفته بودیم. ما با هم صیغه محرمیت خوانده بودیم و یک سکه هم مهریه‌اش بود.
این در حالی بود که شاکی جاری شدن صیغه محرمیت را نپذیرفت و قضات بعد از شنیدن دفاعیات متهم برای صدور رای وارد شور شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها