بعد از ماجرای استراماچونی حالا نوبت دعوای فتح‌ا...‌زاده و جواد زرینچه است

ماجــــرا ی موتورگــــازی و تـــویــوتــا‌!

دعوای بزرگی بین علی فتح‌ا...‌زاده و جواد زرینچــه راه افتـــاده است. قبل از بازی پیکان پستی‌صوتی در فضای مجازی منتشر شد که فتح‌ا...‌زاده در آن زرینچه را کسی خواند که به مدیران گفته بگذارند استراماچونی برود تا او جایش را بگیرد. بعد از انتشار این فایل، جنجال بزرگی راه افتاد و دو طرف علیه هم موضعگیری بسیار تندی داشتند که بخشی از حرف‌های آنها را می‌خوانید:
کد خبر: ۱۲۴۱۶۳۷

زرینچه: ایشان روز بازی صدایی بیرون می‌دهد. این حرف‌ها را می‌زند. بعد می‌گویند زرینچه اگر گند هم زد، مقصر را بازیکنان عنوان می‌کند. بنده سه سال است فتح‌ا...‌زاده را ندیده‌ام. آقای استراماچونی هم کلا شش ماه آمده. بنده اگر آمدم برای کمک آمدم. ایشان همان کسی بود که حجازی را برکنار کرد. تصمیم گرفتند او را بردارند و بعد به سردبیر روزنامه اخبار ورزشی که در همان ساختمان باشگاه بود گفتند، به حجازی زنگ زد و خبر را داد. حجازی هم بعد زنگ زد و به همان سردبیر گفت تیتر بزن من را برکنار کردند.
فتح‌ا...‌زاده: من آن فایل صوتی را تکذیب می‌کنم. عذرخواهی هم می‌کنم. این حرفی بود که با یک هوادار زدم ولی آن را میکس و پس و پیش کرده‌اند. دو بار هم به جواد زنگ زدم، ولی این درست نیست می‌گوید من ده بار زنگ زدم. درباره ماجرای حجازی هم باید بگویم همین آقای زرینچه در بازی معروف سایپا که بعدش حجازی برکنار شد، به دستور او برای ورود به زمین عمل نکرد. در ضمن آقای حاجیلو بود که خبر برکناری ناصرخان را به او داد. بعد هم بنده دو بار ایشان را سرمربی استقلال کردم. زرینچه کسی بود که به خاطر یک میلیون استقلال را رها کرد و به کشاورز رفت.
زرینچه: با رفتن به تیم کشاورز یک قطعه زمین دادند که هنوز سندش درست نشده است. آن موقع دستم خالی بود و پول می‌خواستم. در آن بازی سایپا هم دقیقه 75 بازی، حاجیلو به من اعلام کرد ناصرخان گفته به دفاع وسط بروم. من هم گفتم توان ندارم. اتفاقا فتح‌ا...‌زاده باعث اخراج حجازی شد و این مسأله را همه می‌دانند. آقای فتح‌ا...‌زاده! من خیلی چیزها از دیگران شنیده‌ام که در آلمان با چه کسانی مذاکره کردید یا در بحث انتقال بازیکنان چه کارهایی انجام شده است. بهتر است من و فتح‌ا...‌زاده را دستگیر کنند و از ما اعتراف بگیرند که چه کسی درست می‌گوید. آقای فتح‌ا...‌زاده! موتور گازی شما را فراموش نکرده‌ایم که چطور با پیک کار می‌کردید، اما الان چه چیزهایی دارید؟
فتح‌ا...‌زاده: یکی از مشکلاتی که باعث می‌شود آقا جواد به حقش نرسد، همین موارد است. آدم‌های خناسی هستند که از روحیه جواد که زود عصبانی می‌شود، سوء‌استفاده کرده و کاری می‌کنند بنده خدا با همه درگیر شود. متأسفانه‌ زرینچه حرف‌هایی می‌زند که پرت و پلاست. من ماشین تویوتا کریسیدا داشتم و اگر این خودرو به چشم جواد موتور آمده، مشکل از چشم‌هایش است نه من. عکس‌هایم موجود است و می‌توانم آن را منتشر کنم. به زرینچه پینشهاد می‌کنم حرمت بزرگ‌ترها را نگه دارد تا فردا نیز به او احترام بگذارند. من ده سال مدیر جشنواره تئاتر فجر و سردبیر مجله جوانان در روزنامه اطلاعات بودم.


فرهاد مجیدی در حوالی استقلال
سرمربی می‌شود یا دستیار؟

فرهاد مجیدی پیش از آن‌که امیرحسین فتحی استقلال را ترک کند، مذاکراتی با مدیرعامل سابق باشگاه داشت. فتحی در جریان این مذاکرات گفته بود در تلاش است تا زمینه را مهیا کند او از نیم‌فصل دوم به عنوان دستیار کنار دست مربی ایتالیایی بنشیند. مدیرعامل سابق استقلال این موضوع را با استراماچونی در میان گذاشت و قصد داشت همان کاری را کند که در دوران حضور شفر هم انجام داده بود.
منتهی عمر فتحی به نیم‌فصل دوم استقلال قد نداد و به خاطر قهر و فسخ قرارداد یکطرفه از سوی آندره‌آ استراماچونی استعفا کرد و با استعفایش موافقت شد. منتهی خیلی‌ها این روزها منتظر هستند تا وضعیت فرهاد مجیدی هم در استقلال مشخص شود. دیروز بحث این بود که استراماچونی بازگردد و فرهاد مجیدی به عنوان دستیار کنار دست او بنشیند. علی فتح‌ا...‌زاده هم روز گذشته روی این مساله تاکید داشت و حتی به صورت تلفنی چندباری با مجیدی صحبت کرد و گفت برای او بهتر است فعلا دستیار استرا باشد و هر زمان این مربی رفت، به عنوان سرمربی در استقلال فعالیت کند. قرار است ظرف امروز و فردا تکلیف روشن شود. اگر استراماچونی به استقلال بازگردد، به احتمال زیاد فرهاد یکی از دستیاران او خواهد شد. همچنین نام فرزاد مجیدی هم مطرح شده و شایعات حکایت از حضور احتمالی او به جای جواد زرینچه دارد. فرزاد مجیدی از زمان جدایی از نساجی بیکار است و هنوز به باشگاهی منتقل نشده است.

خلیل‌زاده سرپرست استقلال شد

با اعلام مازیار ناظمی، سخنگوی وزارت ورزش و جوانان، اسماعیل‌ خلیل‌زاده که به عنوان رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال مشغول به کار است، با تصمیم وزارت ورزش به عنوان سرپرست این باشگاه معرفی شد. یکی از ماموریت‌های او در سمت سرپرستی، مذاکره با آندره‌آ استراماچونی و فراهم کردن زمینه‌های بازگشت این مربی به ایران است. همچنین قرار است مدیرعامل باشگاه استقلال در روز‌های آینده از سوی هیأت مدیره معرفی شود. امیر‌حسین فتحی، مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال شب گذشته از سمتش استعفا کرد.


اعتراض بازیکنان استقلال
نیم‌فصل بازیکن خارجی نیاورید

بازیکنان استقلال از وضعیت مالی شدیدا گلایه دارند. هر چند باشگاه به ادعای خود نزدیک به 30 درصد از قراردادهای امسال را پرداخت کرده است ولی بازیکنان می‌گویند در واقع 6 تا 7 درصد پول گرفته‌اند. وریا غفوری و روزبه چشمی دو بازیکنی بودند که ادعا کردند اگر امسال هم از باشگاه پولی گرفته اند به حساب طلب فصل قبل‌شان رفته و امسال عایدی از باشگاه نداشته‌اند. روزبه گفت درآمد امسال او در شش ماه گذشته از استقلال 102 میلیون تومان و وریا غفوری هم 96 میلیون تومان بوده است. البته آنها اشاره نکردند که رقم خوبی بابت قرارداد فصل گذشته‌شان دریافت کردند.
فتحی، مدیرعامل استقلال پیش از ترک این باشگاه اعلام کرد آنها برای نیم‌فصل بازیکن خارجی جذب می‌کنند. در واقع استراماچونی چنین خواسته‌ای داشته. او به باشگاه گفته از آنجا که نمی‌تواند بازیکن مورد نظرش را در ایران پیدا کند، دوست دارد یک فوروارد خارجی بیاورد. حالا اما تمام بازیکنان استقلال مقابل این مساله ایستاده‌اند. آنها داخل تیم می‌گویند باشگاه نباید در نیم‌فصل بازیکن خارجی جذب کند و در مقابل دستمزدها را بپردازد. بعید به نظر می‌رسد مدیرعامل جدید هم خلاف حرف‌ بازیکنان عمل کند مگر این‌که استراماچونی بگوید یکی از شروطش این خواهد بود.

سعید اکبری

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها