مرد میانسال که ده سال قبل در جریان درگیری با خواستگار دخترش، او را از پای درآورده و به پرداخت دیه محکوم شده بود، هفته گذشته درخواست کرد دیه را قسطی پرداخت کند.
کد خبر: ۱۲۴۱۵۳۲

ده سال قبل مرد میانسالی به نام احمد، امدادگران اورژانس را در جریان مجروح کردن جوانی به نام کاوه در خانه‌اش در میدان هروی تهران قرار داد. ماموران در جریان رسیدگی به پرونده قرار گرفتند و احمد در توضیح ماجرا به پلیس گفت: چند وقتی بود کاوه به خانه ما رفت و آمد داشت و قرار بود بعد از آشنایی با دخترم با او ازدواج کند. دخترم می‌دانست کاوه همسر و فرزند دارد و قبول کرده بود
همسر دوم او شود، اما کاوه برای عقد کردن دخترم امروز و فردا می‌کرد. هر بار که از او می‌پرسیدم بالاخره چه زمانی تکلیف دخترم را معلوم می‌کنی، طفره می‌رفت. بالاخره روز حادثه وقتی او را در خانه‌مان دیدم، عصبانی شدم و گفتم تا زمانی که تکلیف دخترم را معلوم نکرده نباید به خانه‌مان بیاید و سر همین موضوع با او جر و بحثم شد. یکدفعه از کوره در رفتم و چاقوی آشپزخانه را برداشتم و یک ضربه به پای او زدم.
با توجه به اصابت چاقو به سفیدران کاوه چند ساعت بعد از انتقال به بیمارستان مرد جوان جان خود را از دست داد و پرونده با اتهام قتل عمد احمد برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شد.
متهم در دفاع از خودمدعی شد، قصد کشتن کاوه را نداشته است.
برای او رای قصاص صادر شد، اما با نقض رای از سوی دیوانعالی کشور، احمد بار دیگر پای میز محاکمه رفت و این بار به قتل شبه عمد و پرداخت دیه مقتول محکوم شد. هفته گذشته متهم اعلام اعسار از پرداخت دیه کرد و گفت: ده سال است در زندان هستم، اما توانایی پرداخت دیه را ندارم و تقاضای تقسیط مبلغ دیه را دارم.
هیأت قضات برای صدور رای وارد شور شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها