مصطفی کارخانه، سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه از سمت خود در این تیم کناره گیری کرد. کارخانه در مقاطعی از فصل جاری لیگ برتر به دلیل کسالت در کنار تیم نبود و حدود ده روز پیش از سمت خود استعفا کرده بود که در نهایت مورد قبول مدیران باشگاه قرار گرفت.
کد خبر: ۱۲۴۱۲۶۵

رضا تندروان، مربی تیم شهرداری ارومیه در این مورد گفت: استعفای آقای کارخانه قطعی شده و من هم هنوز تصمیمی در مورد نحوه ادامه همکاری خودم با شهرداری ارومیه نگرفته‌ام.
شهرداری ارومیه با چهار پیروزی، سه شکست و 13 امتیاز در جایگاه ششم جدول لیگ برتر والیبال قرار دارد. لیگ برتر والیبال به دلیل برگزاری اردوهای تیم ملی تا پایان دی ماه تعطیل است.
کارخانه: خودم را مقصر می‌دانم
مصطفی کارخانه، سرمربی مستعفی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: اتفاقات زیادی دست به دست هم داد تا تیم نتایج خوبی نگیرد و من خودم را مقصر می‌دانم. او در گفت و گو با سایت باشگاه شهرداری ارومیه گفت: اولین حضور من در تمرینات تیم با یک ماه تاخیر صورت گرفت؛ اما با صلاحدید پزشک معالج باید استراحت می‌کردم تا ریکاوری کامل صورت گیرد. شاید اگر دیرتر به تیم ملحق می‌شدم اکنون با سلامت کامل در خدمت تیم بودم.
استراحت ناکافی موجب شد نتوانم با تمام وجود در اختیار تیم باشم. اکنون که به شرایط مد نظر نرسیده‌ام، احساس کردم نبودنم موفقیت تیم را با ستاره‌هایش هموار خواهد کرد و به احترام هواداران و مردم دوست داشتنی ارومیه در معیت تیم نخواهم بود تا لطمه‌ای به تیم وارد نشود و آرزوی موفقیت برای تیم والیبال ارومیه را در ادامه راه دارم. جلسه‌ای که با شهردار و مدیر عامل باشگاه داشتم بسیار ثمربخش بود و امیدوارم تیم در نیم‌فصل دوم موفق باشد. شرمنده‌ام که نتوانستم مطابق با آرزویی که داشتم تمام ‌و کمال در خدمت مردم شریف ارومیه باشم و این تیم را به قهرمانی برسانم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها