خاطره‌بازی افسانه بایگان با کانون

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آن‌قدر نهاد موثری بوده که حالا پای حرف هر 60 ــ 50 ساله‌ای در سینما و تئاتر و ادبیات و هنرهای تجسمی بنشینید، می‌شنوید که کودکی و نوجوانی‌اش را یا در آنجا سپری کرده یا با محصولات تولیدشده در کانون انسی داشته است.
کد خبر: ۱۲۴۱۲۲۶

پیش از این حرف‌های فاطمه معتمدآریا درباره نوجوانی‌اش و کانون را شنیده بودیم و حالا هم دیگر بازیگر هم‌نسل او افسانه بایگان درباره بخشی از جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون اظهار نظر کرده است.
او گفته: «قصه 90 ثانیه، فقط پرداختن به قصه و قصه‌گویی نیست بلکه با اتفاق‌های روانشناختی که در افراد به وجود می‌آورد کمک می‌کند تا در گویش و خودشناسی افراد تغییرهای مثبتی رخ دهد».
آن‌طور که روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون خبر داده، افسانه بایگان که از 12سالگی وارد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شده، حالا بخشی از خاطره‌های دوران نوجوانی خود را با قصه‌ قصه‌گویان کانون رقم زده است.
بایگان با یادآوری این‌که کانون همچون مادربزرگی قصه‌گو در ذهنش ماندگار شده، گفته: «خاطرم هست اولین قصه‌ای را که شنیدم خانم عاطفی روایت می‌کرد؛ آن قصه در آن زمان تاثیر زیادی روی من گذاشت و حتی در سال‌های بعدتر هم در منش و کنش‌های رفتاری من تاثیرگذار بود.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها