برای ساعتی، فیوز چند نفر از بچه‌های گروه فرهنگی با هم پرید! طوطیان شیرین سخن چنین حمایت کنند که خبرنگاران گروه فرهنگی شامل تاخیرهای زیادی در ورود به مجموعه هستند.
کد خبر: ۱۲۴۱۲۱۷

البته این را هم ذکر کنیم که این تاخیر صرفا به دلیل ورود به مجموعه دیرتر از ساعت اداری است وگرنه همین بر و بچز، بعضا تا پاسی از شب هم در تحریریه هستند و مشغول پیگیری امور محوله. با این حال، مقدار ساعتی را که از آن طرف اضافه می‌مانند محاسبه نمی‎‌شود ولی خب از این طرف که دیر می‌آیند، تاخیر می‌خورند و مشمول کسر کار!
بر همین مبنا و به همین دلیل هم روز به روز که قدم به تحریریه می‌گذارند در نخستین اقدام، میزان تاخیر خود را به حکم مرخصی ساعتی در سامانه تمام هوشمند جام‌جم ثبت می‌کنند که آخر ماه، کرک و پرشان با کسر کارهای چند صد هزار تومانی نریزد! حالا داشته باشید که روز گذشته چند نفر از بچه‌ها با باز کردن کارتابل اداری و اقدام برای ثبت مرخصی ساعتی با این پیام روبه‌رو شدند که به دلیل عبور از سقف ساعت مرخصی، دیگر امکان ثبت مرخصی ندارند و این یعنی باید تا آخر سال دقیقا راس ساعت در محل حاضر شوند و در ادامه هم پریدن همزمان فیوزهای علیزاده و محمدی و مرتضایی‌فرد و قنبری! گفتیم که در جریان باشید با چه دغدغه‌هایی بعضا روبه‌رو هستیم! بماند که استرس رفته باز آمد و مشخص شد ایراد سیستماتیک است و این صحبت‌ها!
و اما بعد... آهان این را هم بگوییم که این نیمچه ستون پشت صحنه‌وارانه حسابی توی تحریریه مخاطب و مشتری پیدا کرده و طبق گفته مرتضایی‌فرد، سرانه مطالعه جام‌جم‌خوانی را در تحریریه جام‌جم بالا برده. خلاصه که اینجوری‌هاست. و اما بعد... مرتضایی‌فرد در همین صفحه دست گذاشته روی یک سوژه بترکان. قضیه از این قرار است که در تئاتر بعضی‌‍ نقش‌فروشی‌ها دارد اتفاق می‌افتد و بیگاری و سوءاستفاده از تئاتری‌های آماتور! توی همین صفحه هم حسابی درباره آن حرف زده!
ساناز قنبری هم یک عقبه و ریشه سینمایی برای بحث‌هایی مثل مبارزه با فساد اقتصادی و امثالهم پیدا کرده و پی آن را گرفته و با کارگردان فیلم «ماحی» گپ زده.
گپ و گفت قنبری را هم ورق بزنید و بروید صفحه 12. علی رستگار دیگر خبرنگار پرتلاش سینمایی هم در نیمچه صفحه آگهی‌مالیده شده 11 رفته سراغ طراحی‌های چپ‌اندر قیچی پوسترهای فیلم‌های سینمایی و مقایسه آنها با آثار مطرح سینمای جهان. این وسط طاها ذاکر طراح و برنده سیمرغ جشنواره هم صحبت کرده. گزارش و گفت‌وگوی بانمک رستگار هم در صفحه 11 قابل خواندن است. از اتاق فرمان اشاره می‌کنند ستون به ته رسید!
تا فردا!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها