مدیر گروه مهارت‌های تخصصی و عمومی شبکه آموزش، از تولید برنامه‌ای شبانه خبر داد که قرار است با پرداختن به بحث مهارت‌آموزی، توجه خانواده‌ها را به سمت این موضوع جلب کند.
کد خبر: ۱۲۴۱۱۹۵

چگونه؟ بهروز خلجی به ایلنا گفت: رویکرد گروه اجتماعی شبکه آموزش در حوزه تولید و ساخت برنامه‌های اجتماعی است. بر همین مبنا قرار است در راستای بحث توانمندسازی جامعه و فن‌آموزی به افراد، برای ساخت برنامه‌ها اقشار مختلف جامعه را مدنظر قرار دهیم. بر همین اساس، ما در برنامه‌هایی که فعلا داریم به این امر توجه کردیم و ان‌شاءا... در ادامه یک برنامه شبانه‌ خواهیم داشت که رویکرد آن خانواده است. به نوعی در این برنامه خانواده هدف قرار گرفته که به زودی از آن در شبکه آموزش رونمایی می‌شود. نگاهمان در این برنامه که تهیه‌کنندگی آن را نیز خانم فیروزی به عهده دارد، معطوف به بحث مهارتی در حوزه خانواده بوده است.
زمان پخش: دی ماه
خلجی توضیح داد: نکته‌ای که در جلسات مختلف نیز مطرح شده است، بحث داشتن یک کمربند کنداکتوری در شبکه‌های مختلف سیماست. ما بخش‌های پراکنده و مختلفی را در شبکه‌های مختلفی همچون یک، دو، سه و شبکه‌های دیجیتال داریم. ولی این بخش‌ها ساماندهی نشده که هم هم‌افزایی و رویکرد سیما در حوزه مهارت مشخص شود و هم این‌که مردم عادت‌کنند نگاه مهارت‌آموزی داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها