مرد جوان که متهم است همسر 21 ساله‌اش را با دو ضربه چاقو از پای درآورده است، دیروز با وجود انکار قتل، با حکم قضایی به قصاص محکوم شد.
کد خبر: ۱۲۳۸۲۳۳

به گزارش خبرنگار جام‌جم، 23 فروردین امسال، پس از گزارش قتل زن جوانی به نام بهناز با ضربه‌های چاقو، تحقیقات پلیس ورامین برای رازگشایی از جنایت آغاز شد. صاحبخانه بهناز به ماموران گفت: «چند دقیقه‌ای بود که صدای جر و بحث بهناز و علی را می‌شنیدم. یکدفعه صدای کوبیده شدن در حیاط و بعد از آن صدای گریه پسر سه ساله بهناز را شنیدم.برای همین به خانه بهناز رفتم و دیدم غرق در خون وسط هال خانه‌شان افتاده بود.»
همسر بهناز و تنها مظنون پرونده دستگیر شد که اتهام خود را انکار کرد و گفت: «قبول ندارم همسرم را به قتل رسانده‌ام. من و بهناز با هم بحث داشتیم.برخی افراد خانواده خودم که به زندگی ما حسادت می‌کردند به همسرم گفته بودند که من معتاد شده‌ام. اما این حرف صحت نداشت و بهناز حرف من را باور نمی‌کرد. برای همین با من دعوا راه انداخت و بعد گفت خودم را می‌کشم. آن شب هم یک‌دفعه چاقوی آشپزخانه را برداشت و خودزنی کرد.» با توجه به دلایل موجود علیه علی، وی متهم شناخته شد و پرونده قتل بهناز برای رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع و روز گذشته متهم محاکمه شد.
در ابتدای جلسه پدر پیر بهناز با گریه به قضات گفت: «من 9 فرزند دارم و بهناز کوچک‌ترین فرزند من و متولد سال 77 بود. او خیلی برای من و همه اعضای خانواده عزیز بود. راضی نبودیم او را به غریبه شوهر دهیم. اما علی می‌گفت او را خوشبخت می‌کند. به جایش ما را داغدار کرد و اظهار ندامت نمی‌کند. نوه سه ساله من شاهد ماجرا بوده و بارها برایمان تعریف کرده است. برای همین تقاضای قصاص متهم را دارم.» در ادامه مادر بهناز هم از دادگاه تقاضای قصاص کرد.
سپس متهم در جایگاه دفاع حاضر شد و بار دیگر اتهام خود را انکار کرد و گفت: «من همسرم را نکشتم. بهناز را دوست داشتم اما او به من شک داشت. آن شب وقتی به خودش ضربه زد، من خیلی شوکه شده بودم. برای همین از خانه خارج شدم. فکر نمی‌کردم بهناز فوت کند.»
قاضی: «اثر انگشتت روی چاقوی آشپزخانه مشاهده شده است.»
متهم: «برای این‌که سعی کردم چاقو را از دست بهناز بگیرم.»
قضات دادگاه جنایی بعد از دفاعیات متهم و وکیل مدافعش وارد شور شده و حکم به قصاص متهم دادند.

فاطمه شیخ‌علیزاده

حوادث

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها