لطیف صادقی، دبیر جشنواره ملی «فانوس» در نشستی خبری جزئیات این جشنواره را اعلام کرد. به گزارش فارس، نشست خبری جشنواره ملی فانوس سه‌شنبه 28 آبان در ستاد مرکزی راهیان نور برگزار شد.
کد خبر: ۱۲۳۸۱۷۰

بنابر این گزارش، صادقی در این نشست تاکید کرد: جشنواره فانوس در موضوعات مختلف هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی، موسیقی، سرود، فیلم، مستند، تحقیق و پژوهش و بخش آزاد فیلمنامه به صورت سراسری و ملی برگزار می‌شود. وی ادامه داد: جشنواره ملی فانوس عصاره یک سال تلاش و مجاهدت فرهنگی برای انتقال مفاهیم و ارزش‌های متعالی دفاع مقدس به نسل جوان با زبان ظریف فرهنگ و هنر و رسانه است که در سومین گام و سومین سال اجرا توفیق دارد پس از مازندران و هرمزگان سومین سال را در تهران، پایتخت ملی ایران تجربه کند.
وی ادامه داد: ارتقای کمی و کیفی آثار رسیده به جشنواره نسبت به دوره‌های قبل نشان از عشق و علاقه و پشتکار هنرمندان و مدیران هنری بنیاد استان‌ها در سراسر کشور دارد. امیدوارم که این نهال در سال‌های آتی مراحل رشد و شکوفایی خویش را طی کند و برای نسل آینده بسان درخت تناوری باشد که شهد شیرین میوه‌هایش به کام فرزندان ایران زمین گوارا و در سایه‌سارش شکوفایی استعدادها و فزونی دانش هنری و خلاقیت و نوآوری جاری و ساری شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها