نامزدهای بخش‌هایی از هجدهمین جشنواره «کتاب و رسانه» در حالی معرفی شدند که در این فهرست، نام شش خبرنگار روزنامه جام‌جم با هشت نامزدی هم دیده می‌شود.
کد خبر: ۱۲۳۷۹۷۵

آن‌طور که ستاد خبری بیست‌وهفتمین دوره هفته کتاب بر اساس اعلام دبیرخانه هجدهمین جشنواره کتاب و رسانه خبر داده، نامزدهای جشنواره «کتاب و رسانه» در بخش رسانه‌های مکتوب (مطبوعات و خبرگزاری‌ها) معرفی شده‌اند. از رسانه‌های مختلف نویسندگان متعددی در فهرست نامزدها دیده می‌شوند و در این میان محمدصادق علیزاده دبیر گروه فرهنگ روزنامه جام‌جم با دو نامزدی در بخش‌های تیتر و گفت‌وگو، زینب مرتضایی‌فرد عضو همین گروه با دو نامزدی در بخش‌های گفت‌وگو و گزارش، آذر مهاجر و صابر محمدی از همین گروه با نامزدی در بخش‌های گزارش و گفت‌وگو و نیز زینب آزاد و منصوره رضایی، از ضمیمه «قفسه» روزنامه جام‌جم در بخش‌های مقاله و نقد تخصصی و یادداشت و مقاله مطبوعاتی، شش نامزد این فهرست هستند.
بنا بر اعلام دبیرخانه هجدهمین جشنواره کتاب و رسانه، برگزیدگان تندیس (درخت معرفت) و تقدیری‌های این بخش‌ها همراه منتخبان بخش‌های عکس، طنز، صفحه‌های تخصصی فضای مجازی، کاریکاتور، گرافیک و مواد تبلیغی (آنونس، تیزر و نماآهنگ) طی مراسمی از ساعت 15 امروز سه‌شنبه 28 آبان‌، همزمان با ششمین روز هفته کتاب جمهوری اسلامی، در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و معماری واقع در خیابان انقلاب، نبش خیابان شهید برادران مظفر جنوبی معرفی خواهند شد. بیست‌و‌هفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از 23 آبان در سراسر کشور آغاز شده و تا 30 آبان ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها