دختر نوجوان که چهار سال در برابر آزار و اذیت‌های ناپدری‌اش سکوت کرده بود، سرانجام مهر سکوتش را شکست و راز این جنایت سیاه را فاش کرد.
کد خبر: ۱۲۳۷۸۱۲

به گزارش خبرنگار جام‌جم، هفته قبل با اعلام شکایت از سوی گلناز 15 ساله مبنی بر آزار و اذیت توسط ناپدری‌اش در کلانتری مرتضی‌گرد، متهم تحت تعقیب قرار گرفت و بازداشت شد.
مادر گلناز در طرح شکایت به ماموران پلیس گفت: «زمانی که دخترم کلاس ششم را تمام کرد، هر قدر به او اصرار کردم که درسش را ادامه دهد قبول نمی‌کرد. او افسرده شده بود و همیشه گوشه‌ای کز می‌کرد. بارها از او می‌پرسیدم که چرا ناراحت است به من حرفی نمی‌زد و در نهایت هم راضی نشد به مدرسه برود. گلناز هر روز افسرده‌تر می‌شد و من فکر می‌کردم به خاطر وضعیت مالی بدمان این حالت را دارد. پدر او چند سال قبل فوت شده بود و من با کار کردن در خانه‌های مردم مخارج سه فرزندم را تامین می‌کردم. بالاخره دخترم به من گفت که حال روحی بد او به خاطر این است که از وقتی کلاس ششم بوده تا به حال بارها مورد آزار و اذیت همسر موقت من قرار گرفته است. بعد از اطلاع از این ماجرا تصمیم گرفتم سریع شکایت کنم.»
گلناز در توضیح ماجرا به ماموران پلیس گفت: «از چهار سال قبل یعنی زمانی که کلاس ششم بودم مورد آزار و اذیت سیروس قرار گرفتم. خانه خواهر او در نزدیکی خانه ما بود و یک روز وقتی داشتم از مدرسه برمی‌گشتم من را به زور به خانه خواهرش برد و در زیرزمین مورد آزار و اذیت قرار داد. بعد به من گفت اگر حرفی به کسی بزنم خواهر و برادر کوچک‌ترم را می‌کشد یا گوشم را می‌برد و برای مادرم می‌فرستد. من هم خیلی ترسیدم و حرفی به کسی نزدم. اما آزار او تمامی نداشت و از هر فرصتی در این چهار سال استفاده کرد و به من تعرض کرد. تا این‌که چند ماه قبل به خواستگاری مادرم آمد و با وعده کمک مالی مادرم را راضی به ازدواج موقت کرد. بعد از ازدواج با مادرم به‌راحتی به خانه ما رفت و آمد می‌کرد و به من گفت فقط به خاطر این‌که به من نزدیک شود با مادرم ازدواج کرده است. اما من دیگر جانم به لبم رسیده بود و موضوع را به مادرم گفتم.»
رسیدگی به پرونده در حالی در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت که پزشکی قانونی با ادله موجود، آزار و اذیت گلناز توسط مرد میانسال را مورد تایید قرار داده است. متهم بعد از دستگیری اتهام خود را انکار کرد و محاکمه در دادگاه کیفری به‌زودی انجام خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها