گپ و گفت کوتاه با بازیکنان تیم ملی قبل از رویارویی با عراق

روحیــه عالی قبل از مسابقه حساس

تیم ملی روز پنجشنبه(فردا) بازی بسیار مهمی را با عراق برگزار خواهد کرد. این مسابقه حیاتی است، از این جهت که اگر ببازیم، وضعیت خوبی در انتظار تیم ملی نخواهد بود. ایران در دیدار با بحرین شکست خورد به همین خاطر از بالای جدول به رده سوم سقوط کرد. در حال حاضر عراق اول است و بحرین دوم. اگر وضعیت به همین منوال ادامه پیدا کند تیم ملی اصلا مرحله دوم و نهایی مقدماتی جام جهانی را نمی‌بیند. در حال حاضر گروه‌ها آسان است و تازه از مرحله بعدی است که رقابت بسیار سنگین و فشرده با تیم‌های قدرتمندتر آغاز می‌شود.
کد خبر: ۱۲۳۶۹۶۴

در آستانه بازی با عراق، تیم ملی واقعا روحیه خوبی دارد و همه چیز برای یک برد مهیاست. وقتی در این‌باره از امید ابراهیمی می‌پرسیم می‌گوید: خدا را شکر خوب و آماده ایم تا ان‌شاءا... یک بازی خوب انجام دهیم. مهدی طارمی هم می‌گوید: بعد از مصدومیتی که داشتم، الان شرایطم خوب است و می‌توانم بازی کنم.
روز دوشنبه این فرصت دست داد تا ساعتی در کنار بازیکنان تیم ملی باشیم، داخل اردو؛ درست جایی که بازیکنان بعد از تمرین دور هم جمع شده بودند تا علاوه بر انجام تمرینات انفرادی و کششی، یک بازی والیبال هم داشته باشند. آنها دو تیم شدند و رودرروی هم قرار گرفتند. سردار آزمون ستاره یک سوی میدان بود و مرتضی پورعلی‌گنجی ستاره سوی دیگر. کری‌خوانی‌های آنها بسیار جذاب بود، مخصوصا کری خوانی‌های سردار آزمون و علیرضا بیرانوند که بازی را بدجور جذاب کرده بود. سردار با هر اسپکی که می‌زد و توپ را می‌خواباند تو صورت بیرانوند نگاه می‌کرد و کلی شکلک با نمک در می‌آورد. البته پاس دادن‌های مکرر به سردار که انصافا والیبالیست خوبی است، باعث شده بود وریا که در طرف دیگر تور بود، کلا بیکار باشد. حتی بیرانوند و پورعلی گنجی به شوخی می‌گفتند: آقا یک توپ هم به وریا بدهید دیگر.
ویلموتس هم که آمد بازی بچه‌ها ادامه داشت و خود او هم با جذابیت کار ملی‌پوشان را از نزدیک می‌دید. او برخورد گرمی با مجید حسینی هم که دیرتر از بقیه به اردو رسید، داشت. او قبل از تمرین با بازیکنان دقایقی صحبت کرد و به آنها گفت اجازه ندهند جنگ روانی عراق آنها را تحت تاثیر قرار دهد. وقتی در این باره از کریم باقری که به محل تمرین تیم ملی رفت می‌پرسیم، جواب می‌دهد: اتفاقا آقای ویلموتس در این باره مفصل با بچه‌ها حرف زد. همیشه کشورهای عربی دنبال این چیزها هستند. ما به لحاظ فوتبالی شرایط بهتری از آنها داریم و تیم‌مان هم قوی است. طبیعی است آنها از هر حربه‌ای استفاده کنند تا ما را ببرند. دیدید در بازی بحرین چکار کردند تا تمرکز تیم ما به هم بریزد.
در این‌باره از رامین رضاییان هم می‌پرسیم که می‌گوید: ما دنبال این چیزها نیستیم. فقط کار خودمان را می‌کنیم. خدا را شکر بچه‌ها همه با تجربه هستند. دیگر می‌دانند باید چطور در زمین بازی رفتار کنند.
ملی‌پوشان روز گذشته عازم اردن شدند تا امروز هم در محل برگزاری بازی یک جلسه تمرین کنند. ایران در واقع تنها با سه جلسه تمرینی جدی به این مسابقه رسید. تمرین اول ریکاوری بود. در این بین بعضی بازیکنان هم فقط یک جلسه تمرین جدی داشتند. مثلا سردار آزمون، مهدی طارمی، علی قلی‌زاده، سیدمجید حسینی و... از جمله بازیکنانی بودند که فقط یک جلسه آن هم امروز همراه تیم تمرین خواهند کرد.
با این حال کسی نگرانی ندارد و همه منتظر هستند تا فردا تیم‌ملی بتواند برنده باشد. این بازی حیثیتی است. از کریم باقری می‌پرسیم و جواب می‌دهد: بله، دقیقا حیثیتی است و ما هم معمولا در چنین مسابقاتی خوب بازی می‌کنیم. ان‌شاءا... عراق را ببریم.

سعید اکبری

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها