شماره آینده روزنامه چهارشنبه هشتم آبان ماه منتشر می‌شود

تلاش برای ایجاد دوقطبی‌های جدید در آستانه انتخابات

اگر نگاه منصفانه و آگاهانه‌ای داشته باشیم می‌بینیم جریانی که این روزها در برخی مواقع موضوعات انحرافی را در جامعه مطرح می‌کند جریانی است که کارنامه مناسبی طی سال‌های اخیر از خود ارائه نداده است. شش سال وعده‌هایی داده‌اند که محقق نشده است. این جریان تمام ظرفیت کشور را به موضوع سیاست خارجی گره زد و گویی همه وزارتخانه‌ها یک وزارت‌خارجه شده و آن‌هم صرفا موضوع برجام را با هدف لغو تحریم‌ها که مهم‌ترین وعده ارائه‌شده به ملت بود دنبال کرد.
کد خبر: ۱۲۳۴۶۹۴

اما در یکی دو سال اخیر نه‌تنها تحریم‌ها لغو نشده بلکه شاهدیم که پی در پی تحریم‌هایی بر ایران اعمال شده است، بنابراین این جریان متوجه شده که چیزی برای ارائه نداشته و کارنامه‌ای تقریبا هیچ دارد.
به همین دلیل طبیعی است که آنها آدرس‌های غلط و انحرافی داده و با خلق دو قطبی‌ها و موضوعات حاشیه‌ساز اصطلاحا افکار عمومی را منحرف کنند، اما واقعیت این است که دیگر مردم متوجه بسیاری از موضوعات شده‌اند لذا این جریان باید پاسخگوی وضعیت معیشتی و اقتصادی کشور باشد. چند روز گذشته وزیر کشاورزی اعلام کرد که دوباره واردکننده گندم خواهیم شد. این اتفاق بسیار بدی است که در سالی که رونق تولید نام دارد به جای جلوگیری از ایجاد هزینه‌های سنگین واردکننده گندم می‌شویم. متاسفانه این عده به جای جوابگویی به مشکلات معیشتی مردم، موضوعات دیگر را با اهداف سیاسی و ایجاد فضای دو قطبی در آستانه انتخابات مطرح می‌کنند. چهار ماه تا انتخابات فرصت داریم و با فرمان فعلی که این جریان در پیش گرفته است باید منتظر دو قطبی‌های دیگر هم باشیم، چرا که آنها حیات و ممات خود و رهایی از فضای فعلی را با خلق دو قطبی‌های جدید می‌بینند.
در ضمن براساس نظرسنجی‌ها نیز محبوبیت یکسری افراد و اشخاص کاهش یافته و آنها راه نجات خود را در ایجاد دو قطبی‌های جدید می‌بینند. اما داده‌های نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که مردم به دنبال اقدام متفاوت و آرای جدید خواهند بود و پیامشان را در انتخابات خیلی روشن به این جریان خواهند رساند.

حسام‌الدین برومند

فعال سیاسی- رسانه‌ای

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها