دختر دانشجو در خانه همکارش که مرد دندانپزشکی بود به طور مشکوکی فوت کرد و مرد جوان به عنوان تنها مظنون در پرونده بازداشت شد.
کد خبر: ۱۲۳۳۸۹۷

به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، ساعت 5 و 28 دقیقه 27 مهر امسال یکی از ماموران انتظامی کلانتری شهرک غرب مستقر در بیمارستان آتیه تهران با بازپرس ساسان غلامی تماس تلفنی گرفت و از مرگ مشکوک دختر 23 ساله‌ای خبر داد. در جریان تحقیقات پلیسی از مسؤولان بیمارستان معلوم شد دختر جوان را مردی 42 ساله به بیمارستان منتقل کرده است. همین سرنخ کافی بود که مرد 42‌ساله با دستور قضایی بازداشت شود و در تحقیقات گفت: دکتر دندانپزشکی هستم و در یک کلینیک در محله جردن تهران کار می‌کنم. دختر فوت‌شده دانشجوی رشته دندانپزشکی است و با من همکاری داشت. مدتی بود که رابطه دوستی و عاشقانه میان‌مان شکل گرفته بود. روز جمعه همراه خواهرش به خانه‌ام در شهرک غرب آمد. شب آنجا خوابید و صبح متوجه مرگش شدم. او چند قرص خورده بود که پوکه‌هایش را مخفی کردم.
با توجه به اظهارات ضد و نقیض مرد دندانپزشک او بازداشت شد و تحقیقات از وی در اداره دهم پلیس آگاهی تهران ادامه دارد. با دستور قضایی قرار شد خانه وی مورد بازرسی قرارگیرد تا پوکه‌های قرصی را که گفته می‌شود دختر جوان از آن استفاده کرده پیدا شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها