مرد معتاد که کارت‌های بانکی‌اش را به کلاهبرداران، تلفنی می‌فروخت در دام پلیس گرفتار شد.
کد خبر: ۱۲۳۳۲۰۰


سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال، رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران در تشریح این خبر، گفت: 4 مهر امسال فردی با مراجعه به کلانتری 101 تجریش اظهار کرد: 13 شهریور شخص ناشناسی که خود را از عوامل صداوسیما معرفی می‌کرد با من تماس گرفت و مدعی شد، برنده جایزه شده ام و با راهنمایی این فرد به نزدیک‌ترین دستگاه خودپرداز رفته و اطلاعاتی را از کارتم در اختیار آنها قرار دادم. به خانه برگشتم و منتظر دریافت جایزه بودم که در سه مرحله چهار میلیون و 500 هزار تومان از حساب‌های من برداشت شد و فردای آن روز به بانک مراجعه کردم و متوجه شدم این مبالغ به شماره کارت‌های مختلفی کارت به کارت شده است.
پس از این شکایت در تحقیقات پلیسی، هویت یکی از افرادی که پول‌ها به حساب او واریزشده، شناسایی و مشخص شد وی مردی 49 ساله است که سابقه دار بوده و در دفعات مختلف، ایامی را در زندان سپری کرده است.
وی درخصوص شناسایی مخفیگاه اولین مظنون پرونده، اظهار کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی مخفیگاه متهم شناسایی و کارآگاهان موفق شدند وی را اواسط مهر ماه دستگیر و به پایگاه یکم منتقل کنند. متهم اظهار کرد کارت‌های عابر بانکش را به افرادی به مبلغ یکصد هزار تومان فروخته و از این‌که چه فرد یا افرادی به شماره حساب وی پول واریز کرده‌اند، اطلاعی ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها