رادوشویچ: از دیدن موفقیت‌های بیرانوند خوشحالم

پرسپولیس امسال هم شانس اول قهرمانی است

بوژیدار رادوشویچ، دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس که در سه سال گذشته به‌صورت دائم به‌عنوان ذخیره علیرضا بیرانوند لقب داده شده، امسال نیز از آمادگی و توان بدنی خوبی برخوردار است تا حدی که هر گاه گابریل کالدرون او را در ترکیب اصلی تیمش قرار داد، موفق به ثبت کلین‌شیت و بسته نگه داشتن دروازه خود شده است. رادو در تعطیلات لیگ چند روزی به کشورش برگشت تا در کنار خانواده باشد و حالا در تمرینات پرسپولیس شرکت می‌کند.
کد خبر: ۱۲۳۲۹۲۵

این بازیکن کروات به خبرنگار جام‌جم گفت: «شروع خوبی در این فصل داشتیم اما در دو دیدار گذشته در لیگ برتر، شکست خوردیم. هر چند جام حذفی را جدی گرفتیم و در تبریز به پیروزی رسیدیم اما این برای ما کافی نیست، زیرا پرسپولیس در این فصل هم قصد قهرمانی در لیگ را دارد و هم می‌خواهیم در جام حذفی مثل فصل قبل موفق باشیم. مطمئن باشید برای قهرمانی در همه تورنمنت‌ها می‌جنگیم ولی باید بتوانیم انگیزه‌هایمان را در هر بازی به اثبات برسانیم.»
رادوشویچ در مورد این که شاید در ادامه لیگ نیز همچنان نیمکت‌نشین علیرضا بیرانوند باشد، گفت: «در ابتدا باید تاکید کنم از درخشش دوباره بیرانوند در تیم ملی و گرفتن پنالتی بازیکن کامبوج بسیار خوشحالم. بیرانوند نشان داد در اوج فوتبال خود قرار دارد و باید این دوران را ادامه دهد.
او دروازه‌بانی بسیار خلاق و قدرتمند است که از همبازی بودن با بیرانوند لذت می‌برم، اما ما بازیکن پرسپولیس هستیم و برای هر بازی در بهترین فرم خود قرار می‌گیریم. کادر فنی است که تعیین می‌کند کدام بازیکنان به میدان بروند و کدام بازیکنان نیمکت‌نشین باشند. هرگاه این وظیفه به عهده من باشد، تلاش می‌کنم بهترین نمایش را داشته باشم؛ همان‌طور که بیرانوند نیز چنین تلاشی دارد.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها