استراماچونی: تساوی عادلانه بود

آندره‌آ استراماچونی، سرمربی استقلال در نشست خبری بعد از دربی به این نکته اشاره کرد که تیمش اگرچه در چهار هفته ابتدایی تنها 2 امتیار به دست آورده، اما در این بازی به هیچ وجه مستحق باخت نبوده است. صحبت‌های مربی ایتالیایی استقلال در نشست خبری به این شرح است:
کد خبر: ۱۲۲۹۶۸۴

به نظرم بازی را بهتر از پرسپولیس آغاز کردیم. ما تا زمان ضربه پنالتی از پرسپولیس بهتر بودیم. بعد از ضربه پنالتی هم مسابقه حالت تعادلش را داشت. چیزی که من از آن راضی نیستم ذهنیت نیمه دوم بازی است. وقتی که پنالتی را از دست دادیم، بازیکنانم واکنش خوبی به آن نشان ندادند اما این دلیل و بهانه قانع کننده‌ای نیست. حتی با این که در نیمه دوم هم خوب بازی نکردیم، به نظرم نتیجه عادلانه مساوی بود. قبل از گل پرسپولیس من موقعیتی از این تیم ندیدم.
تنها مسابقه‌ای که به قضاوت اعتراض داشتم بازی با ماشین‌سازی بود و در بازی‌های دیگر اعتراض نکردم. شاید کاری که کردم در جریان مسابقه بوده اما نه روی نیمکت. اعتراض کردن یک قسمت از این شغل است اما هیچوقت این کار را جلوی دوربین انجام ندادم. اگر پنالتی هم به ثمر می‌رسید شاید با سوالات دیگری مواجه می‌شدیم.

باختن در د‌ربی اتفاقی است که باید به آن واکنش نشان دهیم نه این که آرام باشیم. ما این داربی را باختیم و تازه چهار مسابقه را پشت سر گذاشتیم و امتیازاتی که می‌خواستیم را نگرفتیم. از این پس باید به دنبال جمع‌کردن امتیازات باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها