چهارسال پیش زمانی که مرد میانسال در نیمه‌های شب مشغول کار کردن با ماشین خود در خیابان‌های تهران بود، توسط فرد یا افرادی ناشناس مورد حمله قرار گرفت و با ضربات چاقو از پا در آمد.
کد خبر: ۱۲۲۹۴۷۳

تحقیقات برای یافتن ردی از عامل جنایت بعد از تلاش پلیس بی‌نتیجه ماند و حالا خانواده مرد راننده،با توجه به عدم شناسایی قاتل از دادگاه تقاضای دیه از بیت‌المال کردند.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، روزهای پایانی سال 94 به سرعت سپری می‌شد و خود را به نوروز می‌رساند. 24 اسفند بود و خیابان‌ها تا دیروقت رنگ سکوت و آرامش به خود نمی‌دیدند. برای همین هم یوسف آن شب‌ها تا دیر وقت در خیابان مشغول به کار بود. عقربه‌های ساعت به نیمه‌شب نزدیک می‌شد که نگهبان یک کانکس در محله مرتضی‌گرد خودروی پیکان را دید که به کانکس نزدیک شد و مردی غرق در خون از آن بیرون آمد و روی زمین افتاد که آن مرد کسی نبود جز یوسف. مرد نگهبان با پلیس تماس گرفت و در اولین اظهارات خود به ماموران گفت: «راننده خودروی پیکان حال خیلی بدی داشت. ماشین را تا نزدیکی کانکس راند و انگار دیگر توان رانندگی هم نداشت. چاقو خورده بود و خون زیادی از او می‌رفت. از ماشین پیاده شد و کمک خواست. اما در آن حوالی کسی جز من نبود. مرد به‌سختی حرف می‌زد. فقط گفت در میدان به من چاقو زده‌اند. نگفت چه کسی چاقو زده. نگفت چرا زده‌اند. بعد هم از هوش رفت. با اورژانس تماس گرفتم اما دیگر فایده نداشت.»
یوسف به دلیل شدت خونریزی فوت شد، در حالی که که هیچ سرنخی از عامل جنایت در دست نبود. تنها چیزی که ماموران به دست آوردند، کارت ملی زنی بود که در ماشین یوسف افتاده بود. صاحب کارت ملی هم ادعا کرد که به‌عنوان مسافر سوار ماشین شده بوده و با توجه به اثبات صحت ادعای او بیگناهی‌اش به اثبات رسید. پس از آن پرونده حتی مظنون دیگری هم نداشت.
نزدیک به چهار سال از قتل یوسف می‌گذرد و حالا خانواده او با توجه به عدم‌شناسایی قاتل از دادگاه تقاضای دیه از بیت‌المال کرده‌اند.
پسر نوجوان یوسف به‌عنوان احدی از اولیای‌دم در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران حاضر شد و گفت: «بعد از فوت پدرم، خرج خانه را می‌دهم و از دو خواهر و مادرم مراقبت می‌کنم. همین باعث شد با توافق خانواده‌ام تقاضای دیه از بیت‌المال داشته باشیم.»
قضات دادگاه بعد از مشورت حکم خود را در خصوص دادخواست اولیای‌دم پرونده قتل راننده صادر خواهند کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها