سعید عزت‌اللهی، هافبک دفاعی ملی‌پوش ایران به لیگ بلژیک رفت و به باشگاه یوپن ملحق خواهد شد.
کد خبر: ۱۲۲۸۲۶۶

مالک این باشگاه قطری‌ها هستند و قبلا مرتضی پورعلی گنجی را هم به آنجا بردند. سعید درباره انتقال به یوپن توضیح می‌دهد: «من دوست داشتم در جایی غیر از روسیه بازی کنم و به صورت قرضی به تیم یوپن رفتم. از این انتخاب خوشحالم. خیلی خوب از من استقبال شد و خیلی روی این انتخاب مثبت هستم؛ البته در سه سال اخیر از بلژیک پیشنهادهایی داشتم، ولی هر بار به دلایلی نشد. سال گذشته هم پیشنهادی بود و حتی مذاکرات جدی کردیم، ولی در نهایت من به انگلیس رفتم.»
سعید که در اردوی تیم‌ملی حضور نداشت، در این باره می‌گوید: «به هر حال این تصمیم آقای ویلموتس بود و من به آن احترام می‌گذارم. چون باشگاه نداشتم، به تیم ملی دعوت نشدم. این چیزی بود که به من گفتند. مثل سرباز تیم‌ملی می‌مانند. هر موقع بگویند می‌آیم و با جان و دل بازی می‌کنم. هر زمان هم که نبودم دعا می‌کنم تیم ملی موفق باشد.»
سعید درباره مصاحبه اخیر جهانبخش که گفته بود جای سعید در تیم‌ملی خالی است، توضیح می‌دهد: «خیلی از بچه‌ها پیام دادند. دلم برای آنها واقعا تنگ شده است. همه لطف دارند. علیرضا هم مثل برادرم می‌ماند و رابطه خیلی دوستانه‌ای داریم. از او تشکر می‌کنم. من هم دوست داشتم در اردو باشم ولی قسمت نشد. تلاش می‌کنم تا آماده شوم و بتوانم در اردوهای بعدی باشم.» سعید در پاسخ به این‌که آیا بازی تیم ملی را هم دید، می‌گوید: «بله، هنگ‌کنگ برای بازی دفاعی آمده بود و به نظرم نتیجه خوبی به دست آوردیم. آنها در زمین خودشان بازی می‌کردند و می‌خواستند تمام راه‌های نفوذ را ببندند، ولی تیم ما با تیزهوشی برنده بازی شد.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها