سوالات خود را به clickhelp@jamejamonline.ir ایمیل کنید تا پاسخگوی شما باشیم. ذکر نام، نام خانوادگی و شهر یا روستای محل اقامت خود را فراموش نکنید، زیرا به سوالات بدون نام و مشخصات پاسخ داده نمی‌شود.
کد خبر: ۱۲۲۷۵۵۲

تینا خرسند:
در نسخه‌های قدیمی ویندوز، مواردی مانند My computer وجود داشتند، ولی با نصب ویندوز 10، این موارد دیگر قابل مشاهده نیستند، چطور می‌توانم این موارد را به سیستم خود اضافه کنم؟

کلیک:
برای این کار راه بسیار ساده‌ای پیش رو خواهید داشت و باید این مراحل را دنبال کنید:

منوی استارت را باز کنید.
Setting را پیدا کنید.
روی گزینه Personalization بزنید.
سراغ گزینه themes بروید.
گزینهDesktop icon settings را انتخاب کنید.
فهرستی از گزینه‌ها شامل مواردی مثل Computer، recycled bin،
User’s files، Control panel وnetwork برای شما قابل انتخاب هستند و می‌توانید با فعال کردن تیک مقابل هر‌یک از این گزینه‌ها، یک دسترسی سریع از آن را روی دسکتاپ خود فعال کنید.
به‌این‌ترتیب گزینه Computer، همان My computer ویندوزهای قدیمی است و می‌توانید با فعال کردن آن، گزینه موردنظر خود را در اختیار داشته باشید.
همچنین می‌توانید موارد شماره 1 تا 5 را تکرار کرده و سپس با برداشتن تیک مقابل هر مورد، گزینه مورد نظر را در هر زمانی دوباره از کار بیندازید.

صمد عبدالرزاق:
آیا روشی وجود دارد که بتوانم پیام‌های خصوصی ارسال شده برای فردی خاص (دایرکت) را در اینستاگرام پاک کنم؟ دستگاه من آیفون 8 است.

کلیک:
مسلما برای پاک کردن پیام ارسالی در اینستاگرام روش مناسبی وجود دارد، ولی این کار به یک پیش شرط بسیار مهم نیاز دارد.
شما تنها می‌توانید پیام‌هایی را پاک کنید که طرف مقابل شما آنها را ندیده باشد و پس از مشاهده پیام توسط مخاطب شما دیگر امکان پاک کردن آن برای شما وجود نخواهد داشت.
با این تفاسیر می‌توانید برای پاک کردن پیام ارسال شده، مراحل ساده زیر را دنبال کنید:
بخش پیام‌های خود را باز کرده و متن پیام‌های ارسالی به فردی را که می‌خواهید پیام ارسال شده به او را پاک کنید، انتخاب کنید.
روی پیام مدنظر خود کلیک کرده و انگشت خود را برای مدت کوتاهی روی پیام نگه دارید.
چند گزینه برای شما نمایش داده خواهد شد که باید از میان آنها گزینه Unsend را انتخاب کنید.
اقدام خود را تایید کنید تا پیام در صورت داشتن پیش شرط یاد شده حذف شود.
به یاد داشته باشید در صورتی که یک پیام را پاک کنید، یک اعلان به مخاطب شما ارسال خواهد شد و او از این موضوع که پیام ارسال شده به او را پاک کرده‌اید، آگاه خواهد شد. به همین دلیل نیز پیشنهاد می‌کنیم که عاقلانه و با تفکر به افراد پیام دهید تا مجبور به استفاده از این قابلیت نباشید.
روش یاد شده هم برای اندروید و هم دستگاه‌های آیفون و آیپد که به سیستم‌عامل iOS مجهز هستند، قابل استفاده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها