کوتاه از ورزش هشدار فدراسیون کوهنوردی : به کوه نروید

: فدراسیون کوهنوردی به همه علاقه مندان این رشته مفرح توصیه کرد با توجه به بارشهای اخیر از رفتن به کوه اجتناب کنند.
کد خبر: ۱۲۲۷۰۰

براساس اعلام این فدراسیون اطلاعات رسیده از ارتفاعات کوهستانی حاکی است ، در چندین مسیر کوه پیمایی عمومی ، بهمن ریزش کرده و بروز این وضعیت در روزهای آینده نیز پیش بینی می شود لذا تاکید می شود ، کوهنوردان و علاقه مندان در این چند روز جدا از رفتن به کوهستان اجتناب کنند.

کلاس توجیهی داوران با حضور فاروق بوزو

: کلاس توجیهی داوران و ناظران لیگ برتر با حضور فاروق بوزو ، رئیس کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا صبح دیروز در آکادمی فوتبال کمپ تیمهای ملی آغاز شد.این کلاس به مدت 3 روز و با حضور تمامی داوران ، ناظران و مسوولان کمیته داوران فدراسیون فوتبال برگزار می شود و طی آن ، علاوه بر مباحث مربوط به داوری ، در روز پایانی نیز مسائل انضباطی داوری مطرح خواهد شد.

ملی پوشان دوچرخه سواری در کیش

: اردوی آمادگی تیم ملی دوچرخه سواری ایران برای شرکت در رقابت های بین المللی قطر از امروز به مدت یک هفته در کیش دایر می شود.سهرابی ، حقی ، ناطقی ، کاظمی ، مظفری ، صالحیان ، رجبلو، اصغرزاده و شیری ملی پوشان دوچرخه سواری ایران در این اردو هستند.خبر دیگر درباره دوچرخه سواری تمدید قرارداد لیندر ، مربی آلمانی تیم ملی تا پایان امسال است.

افتخاری ، رئیس جدید سازمان لیگ فوتبال

: مهندس کیومرث هاشمی ، سرپرست فدراسیون فوتبال طی حکمی سیدرضا افتخاری ، نایب رئیس فدراسیون فوتبال را به عنوان رئیس جدید سازمان لیگ برگزید.

سابر ایران در کیش آخر شد

: تیم شمشیربازی ایران در اسلحه سابر مسابقات جام جهانی با 3 شکست برابر روسیه ، امریکا و مجارستان در میان 14 تیم حاضر در مسابقات چهاردهم شد.با توجه به این که این مسابقات به میزبانی کشورمان و در جزیره کیش برگزار می شود ، خبر آخر شدن تیم شمشیربازی سابر ایران در نوع خود جالب است.

راه اندازی باشگاه ورزشی رزمندگان

: به مناسبت ایام دهه فجر ، باشگاه ورزشی رزمندگان راه اندازی می شود. محمود امامیان ، دبیرکل ائتلاف بزرگ ورزش ایران با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: این کار با همکاری سپاه ، ارتش و همچنین اعضای سابق جهاد سازندگی انجام می شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها