شوخی دو پسر برای قاپیدن کلاه کاسکت موتورسواری، جنایتی تلخ را رقم زد.
کد خبر: ۱۲۲۵۹۰۱

به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، ساعت یک بامداد چهارم شهریور امسال قتل مرد 30 ساله‌ای به رحیم دشتبان، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران گزارش شد. در ادامه تیم جنایی راهی محل قتل شده که مردی در جریان تحقیقات به ماموران گفت: دو پسر 17 ساله که یکی از آنها هم‌محلی‌مان بود، مقتول را در خیابان تعقیب کرده و با سرقت کلاه کاسکتش فرار کردند که در پی این حادثه، مالباخته را به قتل رساندند.
با به‌دست آمدن هویت پسر 17 ساله، او هنگام تردد در خیابان ۱۷ شهریور تهران شناسایی و بازداشت شد. پسر نوجوان به نام سیاوش در بازجویی اولیه اظهار کرد؛ دوستش امیر عامل جنایت است که امیر در جریان تعقیب و گریز با شلیک سه گلوله دستگیر شد.
امیر با اعتراف به جنایت گفت: من و سیاوش سوار موتورمان در حال حرکت در نزدیکی‌های خیابان شوش‌شرقی بودیم. مقتول نیز موتورسوار بوده و کلاه کاسکتی بر سر داشت و از کنارمان عبور کرد. شیطنتمان گل کرد و با نزدیک شدن به وی، کلاه کاسکتش را سرقت کردیم. او تعقیبمان کرد و وقتی توقف کردیم شروع به فحاشی کرد. عصبانی شدم و با چاقویی که همراه داشتم به او ضربه‌ای زدم که باعث مرگش شد.
پرونده متهمان با توجه به زیر 18 سال بودن با نبود صلاحیت رسیدگی در دادسرای جنایی تهران به دادسرای رسیدگی به جرایم اطفال و نوجوان ارسال شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها