فرد یا افرادی با شکستن شیشه خودروی پرادوی دبیر سوم سفارت کره شمالی در تهران، اموال او را سرقت کردند پلیس در جست‌وجوی رازگشایی از این سرقت است.
کد خبر: ۱۲۲۵۰۹۱

به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، پیش از ظهر جمعه اول شهریور امسال مرد جوانی که تبعه کشور کره‌شمالی بود با پلیس پایتخت تماس گرفت و از سرقت اموال داخل خودروی پارک‌شده‌اش در محله سعادت‌آباد تهران خبر داد.
بعد از این تماس بود که ماموران انتظامی برای بررسی ماجرا در محل سرقت حاضر شدند. آنها در جریان تحقیقات اولیه مشاهده کردند که شیشه خودروی پرادوی پارک شده این مرد کره‌ای تخریب شده و وسایل داخل آن به سرقت رفته است. پرونده‌ای در این باره در شعبه چهارم دادیاری دادسرای ناحیه 34 تهران نزد دادیار مدرس تشکیل شد و پرونده برای ادامه تحقیقات در دستور کار ماموران اداره بیستم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.
شاکی کره‌ای که همراه مرد مترجمی به پلیس آگاهی رفته بود به افسر تحقیق گفت: من دبیر سوم سفارت کره‌شمالی در تهران هستم. آن روز خودرویم را در یکی از محله‌های سعادت‌آباد تهران پارک کردم و برای انجام کاری نزد دوستم رفتم. ساعت 11 صبح جمعه بود که به محل پارک خودرویم بازگشتم و با صحنه عجیبی رو‌به‌رو شدم. شیشه‌های خودرویم شکسته شده بود و وسایل آن از جمله همه لباس و کت و شلوارهای مارک‌دارم که ارزش بالایی داشت همراه مقداری پول، 250 گرم طلا و ساعت گرانقیمتم که 70 گرم طلا در آن به کار رفته بود و در میان وسایلم بود همگی به سرقت رفته بود. اطراف را جست‌وجو کردم، اما ردی از سارق یا سارقان به دست نیامد.
وی افزود: ایرانی‌ها افراد مهمان‌نوازی هستند و در این چند وقت که در ایران و به‌خصوص شهر تهران زندگی می‌کردم هیچ‌وقت چنین حادثه‌ای برایم رخ نداده بود و نمی‌دانم چرا اموالم هدف سرقت سارقان قرار است. از پلیس و مراجع قضایی ایران می‌خواهم که هر چه زودتر سارق اموالم را بازداشت کند.
همزمان با جمع‌بندی این اطلاعات، ماموران با دستور قضایی قرار شد که دوربین‌های مداربسته اطراف محل سرقت را بازبینی و از همسایه‌ها تحقیق کنند تا شاید ردی از سارق یا سارقانی که اموال این مرد کره‌ای را سرقت کرده‌اند به‌دست آید و اموال سرقتی از شاکی کشف و تحویل وی شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها