پلیس جوان که با همدستی دوستش، شوهر زن مورد علاقه‌اش را در تهران با ضربه‌های چاقو به قتل رسانده بود، با همدستش در اسلامشهر بازداشت شد.
کد خبر: ۱۲۲۴۴۸۰

به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، شامگاه 29 تیر امسال جسد مرد جوانی که با 18 ضربه چاقو در محله دولتخواه در جنوب غرب تهران کشته شده بود، کشف شد. با دستور بازپرس ساسان غلامی، کشیک قتل دادسرای جنایی تحقیقات پلیس آغاز شد. ماموران در کنار جسد در حوالی کوره آجرپزی متروکه کارت بانکی و یک دستگاه موتورسیکلت یافتند که با استعلام از بانک و پلیس راهور هویت مالک آن شناسایی شد. همزمان با شناسایی خانواده مقتول و تحقیق از آنها معلوم شد او با مردی‌ناشناس ملاقات داشته و بعد متوجه قتل او شده‌اند.
مقتول یک فرزند داشت و علاوه بر پیک‌موتوری، نگهبان یک خوابگاه دانشجویی خصوصی بود. در تحقیقات بعدی آخرین ملاقات‌کننده با او که مردی 30 ساله به نام امیر و مامور پلیس تهران بود، شناسایی و 29 مرداد امسال وی در خانه‌اش در شهرستان اسلامشهر بازداشت شد. با اعتراف او به قتل، دوستش میثم که دانشجوی کارشناسی رشته روابط عمومی بود نیز به اتهام همدستی در این قتل بازداشت شد. متهمان دیروز به شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شدند. امیر به بازپرس جنایی گفت: از ده سال قبل استخدام نیروی انتظامی شدم. یک سال و ده ماه پیش کانال تلگرامی مربوط به کارهای فرهنگی راه‌اندازی کردم. در آنجا با زنی آشنا شدم. بعد از مدتی متوجه شدم او متاهل است. شیوا مدعی بود قصد جدایی از همسرش را دارد، اما شوهرش او را طلاق نمی‌دهد. چند روزی جواب تماس‌هایش را ندادم. بعد از دو هفته به تلفنش پاسخ دادم که مدعی شد، همسرش مرد خلافکاری است و کارهای غیراخلاقی انجام می‌دهد. روی ذهن من کار کرد تا در قتل شوهرش به او کمک کنم. من قبول کردم همسرش را تنبیه کنم، اما قتل را قبول نکردم. موضوع را به دوست و هم محلی‌‌ام، میثم گفتم که با من همراه شد.آن شب شیوا خانه مادرشوهرش بود. ما نیز چاقو برداشتیم و به تهران آمدیم. مقتول را به بهانه انتقال بسته‌ای به محلی خلوت کشاندیم. قبل از این‌که او به آنجا بیاید با میثم گل کشیدیم. بعد شوهر شیوا آمد و درباره حرف‌هایی که شیوا زده بود، حرف زدیم که گفت من حق دخالت در زندگی شیوا را ندارم. با چاقو انگشت دستم را زخمی کرد که من سه ضربه با چاقو به کمر، شکم و پای او زدم. خواست فرار کند که میثم با چند ضربه چاقو زخمی‌اش کرد. بعد دو نفری از محل کوره آجرپزی متروکه پیاده به سمت بزرگراه سعیدی آمده و به خانه رفتیم.
میثم نیز گفت: از ماجرای دوستی و علاقه امیر به آن زن خبر داشتم و نمی‌خواستم ناراحتی‌اش را ببینم که با او سر قرار رفتم. چون موادمصرف کرده بودم در حال خودم نبودم.
عصر دیروز همسر مقتول نیز دستگیر و در تحقیقات منکر اظهارات متهمان شد که تحقیقات از او و عاملان جنایت ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها