500 عضو هیأت علمی بسیجی دانشگاه تهران در نامه‌ای ضمن حمایت از برنامه‌های اعلامی و انقلابی آیت‌ا... رئیسی برای مبارزه با مفاسد اقتصادی، آمادگی خود را برای ارائه هر گونه کمک علمی و معنوی در استمرار این حرکت انقلابی اعلام کردند.
کد خبر: ۱۲۲۳۷۲۴

در بخشی از این نامه با تاکید بر لزوم برخورد قاطع با صاحب منصبان و آقازاده‌های فاسد آمده است: همان‌طور که فساد چنین افرادی، به‌دلیل وابستگی شان به حکومت، زیانبارتر است و به شدت بر اعتماد عمومی به نظام تأثیر می‌گذارد مقابله و مبارزه قانونی شما با این افراد و گروه‌ها آثار مثبت و اصلاحی مضاعفی را به ارمغان می‌آورد.
استادان دانشگاه در بخش دیگری از نامه خود افزوده‌اند: برخورد با عوامل اصلی در مبارزه با فساد اقتصادی، مقدم بر دیگر حلقه‌های فساد است، همان‌گونه که در موضوع حیف و میل 18 میلیارد دلار از ذخایر ارزی کشور در اوج جنگ ارزی در نیمه اول سال 97 باید چنین می‌شد، بنابراین باید با متولیان این قبیل امور در هیات دولت، بانک مرکزی، وزارت صمت، اقتصاد، جهاد کشاورزی و... به‌ویژه مسؤولانی که بر ادامه کار متخلفان اصرار داشته و دارند، برخورد بدون اغماض صورت گیرد. دیروز همچنین جمعی از نمایندگان مجلس در نامه‌ای خطاب به رئیسی از برخورد قاطع قوه قضاییه با مفسدان اقتصادی قدردانی کردند./‌فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها