برخی از خریداران اجاق های هوشمند یک شرکت تجاری از نقص فنی آنها خبر داده و می گویند این اجاق ها در نیمه های شب روشن شده و غذا گرم می کنند.
کد خبر: ۱۲۲۳۶۰۲
اجاق گاز هوشمندی که سوتی می دهد +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، تعداد محصولات برقی هوشمندی که دارای نقص های فنی و مشکلاتی در عملکردشان هستند کم نیست. اما برخی از این مشکلات بسیار منحصر به فرد بوده و برای خریداران آنها عذاب آور است.

اجاق های June از جمله این محصولات برقی دردسرساز هستند که بر اساس گزارش های کاربران در نیمه های شب روشن شده و غذایی که قرار است در ابتدای صبح گرم کرده و برای مصرف کاربران آماده کنند را ساعت ها قبل به شدت گرم کرده و آنها را گاهی غیرقابل استفاده می‌کنند.

شرکت سازنده هنوز در مورد علت وقوع این مشکل توضیحی ارائه نکرده، اما می گوید در حال بررسی و پیگیری موضوع است. برخی کارشناسان معتقدند ممکن است اعمال برخی تنظیمات در اپلیکیشن برنامه یادشده موجب وقوع چنین مشکلی شود.

نگرانی اصلی این است که چنین نقص فنی منجر به وقوع آتش سوزی در منازل شود. در بین سال های 2012 تا 2016 در آمریکا 48 درصد از موارد آتش سوزی ناشی از اختلال و بی دقتی در زمان پخت و پز و استفاده از اجاق های گاز بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها