
او بعد از شنیدن چهار سوال ما، آنها را سطحی و عامی توصیف کرد و توضیح داد اگر درباره تصویر ناصرالدین شاه روی سنگ سرویس بهداشتی برایمان سوال ایجاد شده، به این دلیل است که درباره هنرمدرن و معاصر چیز زیادی نمیدانیم.
همچنین وی درباره اصالت اثر نیز توضیح داد که این ایده نه تنها قبلا توسط بهداد لاهوتی اجرا شده بلکه هنرمند دیگری به نام ضیایی نیز همین ایده را پیاده کرده ولی این مساله اصالت اثر ایشان را زیر سوال نمیبرد. رحیمی میگوید: این اثر داستان خاص خودش را دارد و ایدهای در پس آن وجود دارد که باید سرفرصت مناسب دربارهاش توضیح بدهم.
خالق سنگ سرویس بهداشتی ناصری، اعتقادی به گران بودن اثرش هم ندارد و معتقد است ارزش یک اثر هنری را هنرمند تعیین میکند.
او توضیح داد: اگر کسی بپرسد سنگی که در بازار 700 یا 800 هزار تومان قیمت دارد چرا شده 50میلیون تومان یعنی متوجه نیست که ارزش این اثر به ایده آن است.
این هنرمند مجسمهساز قبول ندارد که ایده اثرش اصلا تازه نیست یا دست کم اینقدر تازه نیست که 50 میلیون تومان بیارزد و به همین دلیل پیشنهاد میکند در روزنامه جامجم، جلسهای ترتیب بدهیم با حضور خودش، بهداد لاهوتی، ضیایی و یک کارشناس هنری و درباره سنگ سرویس بهداشتی ناصری که ایشان خلق کرده به بحث و گفتوگو بنشینیم!
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
دکتر حسن سبحانی، استاد دانشگاه تهران در گفتوگو با روزنامه«جامجم» مطرح کرد
عضو شورای خانواده و زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی در گفتوگو با «جام جم» مطرح کرد
در گفتوگو با گردآورنده کتاب «قصه جریحهدار شد» مطرح شد