بررسی‌ها حاکی از آن است که اپل کارت‌های بانکی خود را در شهریور سال جاری به کاربران عرضه می‌کند.
کد خبر: ۱۲۲۰۳۵۹
کارت هوشمند اپل، ابتکار جدید غول فناوری برای جذب بیشتر کاربران +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، هنگامی که در اسفند ماه سال ۱۳۹۷ برنامه خود تولید کارت‌های بانکی از سوی اپل را معرف شد این شرکت از عرضه این کارت‌ها در شهریور ۱۳۹۸ سخن گفت. اپل این کارت‌ها را با آخرین نسخه سیستم عامل مخصوص این شرکت یا iOS 12.4 هماهنگ کرده است.

اپل برای طراحی و تولید این کارت‌‎های هوشمند با شرکت فناوری Goldman Sachs قرار داد همکاری امضا کرده است. این کارت‌ها در هفته اول شهریور سال جاری عرضه می‌شود. اپل از فناوری بسیار پیچیده‌ای در کارت‌های هوشمند خود استفاده کرده است. از همین روی برای رفع نیاز‌های سخت افزاری و نرم‌افزاری این کارت‌ها همکاری‌های گسترده‌ای را با شرکت‌های بزرگ فناوری انجام می‌دهد.

پس از اعلام دقیق زمان عرضه رسمی این کارت‌ها کاربران اپل باید از طریق اپلیکیشن کیف پول اپل درخواست خود برای دریافت کارت هوشمند را ثبت کنند. نرم‌افزار کیف پول اپل به خوبی با کارت هوشمند در ارتباط است و از طریق آن می‌توان فعالیت‌های بانکی و پرداختی بسیاری را انجام داد.

اپل برای کاربرانی که از کارت‌های هوشمند تخفیفات و مزایایی را در نظر گرفته است تا افراد بیشتری را به استفاده از این کارت‌ها ترغیب کند. علاوه بر اپلیکیشن کیف پوا اپل، نرم افزار Apple Pay نیزهماهنگی بسیار گسترده‌ای با کارت هوشمند اپل داشته و تقریبا تمام قابلیت‌های این کارت در برنامه Apple Pay در دسترس است.

روند نزولی فروش دستگاه‌های هوشمند اپل در ماه‌‍‌های اخیر سبب شده است، مدیران این شرکت برنامه ویژه‌ای برای ایجاد نوآوری در تولید محصول خود در نظر بگیرند و با طراحی گجت‌هایی هوشمند و پرکاربرد مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها