هادی چوپان، قهرمان مطرح پرورش اندام ایران و جهان که به‌تازگی در مسابقات حرفه‌ای کانادا قهرمان شده است، صبح دیروز در برنامه سلام صبح بخیر شبکه سوم سیما حاضر شد. او در بخشی از حرف‌های خود درباره رواج داروها و مکمل‌های قلابی گفت: «این مشکل بزرگ برمی‌گردد به مسؤولان ورزش ما. این بزرگ‌ترین مشکل داخل ایران است.
کد خبر: ۱۲۱۸۹۱۹

ما در هر جای ایران دیدیم که در هر کوچه دو داروخانه داریم. این دو داروخانه به‌جای این‌که داروهای بیماری را فقط بفروشند، می‌توانند داروی سلامتی هم بفروشند. مکمل می‌تواند باعث سلامتی شود. جوانی که در باشگاه ثبت نام می‌کند، در آن صورت می تواند برود داروخانه و دکتر برایش مکمل را تجویز کند. متاسفانه ما دکتر تغذیه در ایران خیلی کم داریم.»
او درباره شایعه مرگ بیت‌ا... عباسپور به‌خاطر مصرف مکمل‌ها هم چنین جوابی داد: «اول این‌که مرگ دست خداست. هرکسی دیر یا زود باید برود. شانس بیت‌ا... این بود که در جوانی رفت. ربطی هم به چیزی ندارد. دوم بیت‌ا... خودش یک دکتر تمام معنا بود. یک دکتر ضرر به تناسب خودش نمی‌زند. او یک مربی تمام عیار هم بود. خیلی از قهرمان‌های امروز دست پرورده او هستند. این تهمت است که بگوییم مکمل عامل درگذشت بیت‌ا... بود.»
هادی در بخش دیگری از حرف‌هایش یک افشاگری کرد و گفت: «من هفت سال ملی‌پوش ایران بودم. در آکادمی تمرین می‌کردم. همزمان با تیم ملی پرورش اندام، 9 تیم ملی ورزش‌های دیگر هم بود. با چشم خودم دیدم مصرف استروئید بعضی از ورزشکاران حتی بیشتر از ما بود! من چیزی را با چشم ببینم، می‌گویم.»
او همچنین گفت امیدوار است وزارت ورزش و فدراسیون برای گرفتن روادید آمریکا جهت حضور در مسابقات مسترالمپیا در لاوس وگاس به او کمک کنند. چوپان اعلام کرد روزی 500 هزار تومان پول تغذیه‌اش است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها