اتومبیل الکتریکی پورشه رکورد سرعت را در مسابقه اتومبیل‌های برقی در خاک انگلیس شکست.
کد خبر: ۱۲۱۶۵۴۲
رکوردشکنی اولین اتومبیل تمام الکتریکی پورشه +تصاویر

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقه Goodwood که به رویداد Hillclimb معروف است، به محلی برای حضور و رقابت برترین خودروهای الکتریکی در جهان تبدیل شده است.

در آخرین دوره این مسابقه خودروی الکتریکی Taycan 2020 شرکت پورشه توانست رکورد سرعت این نوع از اتومبیل‌ها را جابه‌جا و به نام خود ثبت کند.

شرکت آلمانی پورشه برای رانندگی اتومبیل جدید خود، قهرمان سابق مسابقات اتومبیل رانی سرعت استرالیا را انتخاب کرد.

توانایی راننده در هدایت و کنترل این اتومبیل الکتریکی در کنار قدرت شگفت انگیز آن، توانست موفقیت تازه را برای شرکت پورشه به دست آورد.

مدیران پورشه هنوز جزئیات زیادی از خودروی تمام الکتریکی Taycan 2020 را اعلام نکرده‌اند، ولی عملکرد فوق‌العاده آن در مسابقه Hillclimb شاهکار مهندسان آلمانی در طراحی و تولید اتومبیل الکتریکی را نشان می‌دهد.

جدیدترین اتومبیل پورشه رکورد سرعت در میان اتومبیل‌های الکتریکی را شکست

اما تنها موتور و شتاب فوق‌العاده خودروی Taycan 2020 توجه طرفداران و کارشناسان خودرو را به سمت خود جلب نکرده، بلکه ظاهر خاص و بی‌نظیر آن نیز سبب هرچه بیشتر مطرح شدن آن شده است.

سازندگان این خودرو به تمامی جزئیات قابل دید در داخل و خارج خودرو توجه کرده‌اند. این دقت تا حدی است که صاحب خودرو هیچگاه از تماشای اتومبیل خود خسته نشده و تنها با تغییر زاویه دید خود می‌تواند از انحناهای موجود روی بدنه لذت ببرد.

پورشه هنوز هیچ صحبتی از زمان دقیق عرضه این اتومبیل الکتریکی نکرده است. گروهی از کارشناسان خودرو معتقدند شرکت پورشه خودروی جدید خود را تا تابستان سال آینده در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

با توجه به افزایش استقبال مردم و دولت‌ کشورهای مختلف جهان از خودروهای الکتریکی در سال‌های اخیر، رقابت بسیار شدیدی در حوزه صنعت خودرو به وجود آمده است.

از همین رو بزرگ‌ترین خودروسازان جهان با تلاش شبانه روزی در پی تولید خودروهای الکتریکی برتر و در نتیجه کسب سهم بیشتری از بازار هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها