مرد سابقه‌دار که با تشکیل باند وحشت با تهدید مسافران و رانندگان از آنها سرقت می‌کرد، پس از دستگیری به 60 فقره سرقت اعتراف کرد. متهمان با پول‌های سرقتی مهمانی‌های شبانه برگزار می‌کردند.
کد خبر: ۱۲۱۵۸۳۴

به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، اوایل بهمن سال گذشته افرادی با حضور در شعبه پنجم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران از اعضای باندی که با ایجاد رعب و وحشت و شکنجه، آنها را ربوده و اموالشان را دزدیده‌اند، شکایت کردند. با دستور بازپرس علی ایردموسی تحقیقات در دستور کار ماموران پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. با تحقیق از شاکیان مشخص شد برخی طعمه‌ها راننده بودند و برخی دیگر در دام مسافربرنماهای سارق گرفتار شده‌اند.
به گفته شکات، روی دستان اعضای باند سرقت، خالکوبی حیوانات از جمله شیر و پلنگ و عقاب حک شده بود و با تهدید به قتل قربانیان آنها را با چاقو زخمی کرده و پول، حلقه ازدواج و کارت‌های بانکی‌شان را به سرقت می‌بردند. همچنین معلوم شد متهمان با خودروهای پراید، پژو و سمند سرقتی مرتکب جرایمشان شده‌اند. شکنجه‌های وحشتناک اعضای این باندباعث شده حتی برخی شاکیان روزها در خانه بمانندو جرات شکایت نداشته باشند.
ماموران در جریان تحقیقات ردمتهمان که اغلب سابقه‌دار بودند را به دست آوردند. سرانجام با گذشت پنج ماه از فرار متهمان، مخفیگاه سرکرده و سه پسر جوان که 21 تا 25 ساله بودند همراه زن میانسالی در شهرستان شهریار به دست آمدو آنها روزهای پایانی هفته گذشته بازداشت شدند. معلوم شد متهم زن،مادر سرکرده باند است که باپول‌های سرقتی طلا و سکه خریده است.
حسین-سرکرده باند-به افسر تحقق گفت: من و همدستانم در شهریار بچه محل بوده و دوستان قدیمی هستیم. با دستور من همه روی دستانشان برای ایجاد رعب و وحشت قربانیان، حیوان خالکوبی کردند. در این مدت از 60 نفر سرقت کردیم و با پول‌های سرقتی پارتی‌های شبانه برگزار می‌کردیم .
این در حالی بود که اعضای باند هم در تحقیقات گفته‌های مشابهی را مطرح کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها