از قرار معلوم دنیای کمیک‌استریپی و ابرقهرمانانه مارول آن‌قدر زیباست که کیانو ریوز هم می‌خواهد بازیگر یکی از شخصیت‌های فیلم‌های این شرکت فیلمسازی باشد.
کد خبر: ۱۲۱۵۵۷۲

کوین فیگ که همکاری نزدیکی با مارولی‌ها دارد، خبر از علاقه ریوز و خودش برای حضور این بازیگر در یکی از محصولات شرکت مارول می‌دهد. به گفته فیگ، بازیگر لبنانی‌تبار سینما به اطلاع او رسانده که دوست دارد نقش اصلی «ام سی یو» را به عهده بگیرد.
ام سی یو هم مثل دیگر داستان‌های مصور مارول، یک ابرقهرمان با قدرت‌های خیره‌کننده و مافوق انسانی را در راس ماجراجویی‌های خود دارد. این شخصیت در یک‌سری داستان مختلف، نبردی بی‌امان با شخصیت‌های منفی پرقدرت را سازمان می‌دهد. هنوز مدیران شرکت مارول در رابطه با اظهارات فیک، اظهار نظری نکرده‌اند. شرکت مارول متعلق به شرکت والت دیزنی است.
ریوز طی ماه‌های گذشته، در رابطه با قسمت چهارم مجموعه اکشن، کمدی و خانوادگی «قصه اسباب‌بازی» همکاری نزدیکی با شرکت والت دیزنی داشته است. او در قسمت تازه این مجموعه فیلم، صدایش را به یکی از شخصیت‌های تازه‌وارد داستان قرض داده است. اهل فن عقیده دارند همین همکاری می‌تواند آغازگر همکاری دو طرف در یک فیلم ابرقهرمانانه باشد./ اسکرین اینترنشنال

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها