بوژیدار رادوشوویچ با این که زمان برانکو ایوانکوویچ به پرسپولیس اضافه شد و یکی از بازیکنان کروات این تیم به‌شمار می‌رفت، ولی با ترک اردوی تیم توسط برانکو، این بازیکن از پرسپولیس نمی‌رود.
کد خبر: ۱۲۱۵۳۹۵

رادو در فصل آینده نیز پیراهن پرسپولیس را به تن می‌کند و اگر علیرضا بیرانوند از جمع سرخپوشان جدا شود، او دروازه‌بان اول تیم خواهد بود. با کمک یک دوست مشترک با رادو، قبل از بازگشت به ایران ارتباط برقرار کردیم. این بازیکن گفت: «برای حضور در کنار خانواده چند روزی به کرواسی برگشتم، اما قبل از آن در تهران با مدیران باشگاه پرسپولیس به توافق رسیدم تا قراردادم را تمدید کنم. البته من تا پایان فصل آینده قرارداد دارم و فقط بحث مالی بود که با توافق و مذاکره حل شد. قرار است بخشی از مطالباتم را پرداخت کنند و پس از آن مشکلی برای ادامه حضور من در پرسپولیس باقی نمی‌ماند. بوژیدار اضافه کرد: نمی‌توانیم این موضوع را کتمان کنیم که پس از تغییرات اخیر، فصل سختی پیش روی ماست اما باید به این موضوع اشاره کنم که سال بزرگی انتظار همه ما را می‌کشد. تیم بسیار خوبی داریم، تیمی پر از ستاره. در هر نقطه از زمین حداقل یک بازیکن تاثیرگذار را می‌بینید. با این تیم رقم زدن هر اتفاقی ممکن است.
دروازه‌بان کروات قرمزها ادامه داد: طی سه سال گذشته توانستیم قهرمانی‌های جذابی به دست بیاوریم و حالا نوبت آن است تا بار دیگر به قهرمانی جدیدی برسیم. این فصل مطمئنا به حمایت طرفداران نیاز داریم. شاید بیشتر از همیشه. من معتقدم طرفداران پرسپولیس بهترین بازیکن این تیم هستند، زیرا هرگاه آنها به هر دلیلی در شرایط مناسب قرار داشته باشند و ما را حمایت کنند پرسپولیس نیز بهترین نتایج را کسب می‌کند. این بازیکن در نهایت، در رابطه با جدایی برانکو گفت: در دنیای حرفه‌ای هر کسی می‌تواند برای خودش تصمیم بگیرد. من نمی‌خواهم در مورد تصمیم برانکو حرفی بزنم، ولی برای او آرزوی موفقیت می‌کنم و مطمئنم او نیز آرزو دارد پرسپولیس همیشه و در هر دوره‌ای از مسابقات موفق باشد.

کاوه علی اسماعیلی

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها