آرای بازی جنجالی بانوان ذوب‌آهن و شهرداری سیرجان اعلام شد

سارا ظهرابی‌نیا: مشخص شد مقصر درگیری‌ها من نبودم

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، آرای بازی جنجالی فوتبال بانوان بین تیم‌های ذوب‌آهن و شهرداری سیرجان را اعلام کرد. در اواخر این مسابقه بازیکنان دو تیم درگیر شدند و کارشان به زد و خورد کشید. بعد از حضور در کمیته انضباطی و دفاع دو طرف، سرانجام آرا اعلام شد که بر این اساس دنیا بندار، فاطمه عدلی و زهره کودایی سه بازیکن ذوب‌آهن دو جلسه محروم و 300 هزار تومان جریمه شدند. بیان محمودی، سرمربی ذوب‌آهن یک جلسه محروم و 500 هزار تومان جریمه شد. سارا ظهرابی‌نیا، بازیکن جنجالی سیرجان که آن مشت معروف را زد، سه جلسه محروم و 300 هزار تومان جریمه شد. ندا رضاپور دیگر بازیکن این تیم هم دقیقا حکمی مشابه ظهرابی‌نیا دریافت کرد. مریم جهان‌نجاتی، سرمربی شهرداری سیرجان هم توبیخ کتبی و جریمه 200 هزار تومانی شد.
کد خبر: ۱۲۱۴۰۶۵


سارا ظهرابی‌نیا و همبازی‌اش رضاپور شامل سنگین‌ترین جریمه شدند.
ظهرابی‌نیا همان بازیکنی که بعد از بازی تصویری از او منتشر شد که در حال مشت زدن به یکی از بازیکنان ذوب‌آهن بود. بعد از اعلام حکم‌ نهایی گفت‌وگویی را با این بازیکن داشتیم.
آرا اعلام شد و سه جلسه محروم شدید، به همراه 300 هزار تومان جریمه نقدی.
سه جلسه محرومیتم را که سپری کرده‌ام. بعد از این‌که آن اتفاقات افتاد، دستور موقت دادند که بازی نکنم. سه بازی هم غایب بودم. به همین خاطر محرومیتم را سپری کرده‌ام و دیگر مشکلی برای همراهی تیمم ندارم.
از رای راضی هستید؟
اگر هم راضی نباشیم باید تمکین کنیم. کاری نمی‌شود کرد. در کمیته انضباطی مشخص شد که مقصر و شروع‌کننده درگیری من یا تیم ما نبود بلکه ذوب‌آهنی‌ها بودند.
دقیقا در رای ذکر شده شما عامل شروع درگیری بودید.
دیگر هر چه بگویند ما قبول می‌کنیم. به رای صادره احترام می‌گذاریم. بالاخره کمیته انضباطی چنین تصمیمی گرفت و چنین چیزی را اعلام کرد. از روزی که این اتفاقات افتاد، قرار شد ما حرف نزنیم و به کمیته انضباطی برویم تا در این باره صحبت کنیم و مدرک بدهیم. ولی مشخص شد کل ماجرا آن‌طوری نبود که می‌گفتند. الان چند بازیکن ذوب‌آهن محروم شده‌اند. آنها نقش اصلی در درگیری داشتند چون من موقع تعویض کاری به کسی نداشتم و متاسفانه آنها بودند که درگیری را شروع کردند.
شما در کمیته انضباطی با آنها رودرو شدید؟
بله، بالاخره کمیته انضباطی جایی بود که باید حرف‌هایمان را می‌زدیم. آنجا از خودمان دفاع کردیم. جلسه خیلی خوبی بود و خدا را شکر که ثابت شد من مقصر اصلی نبودم چون می‌گفتند بنده یک نفر کل درگیری‌ها را راه انداخته‌ام، ولی رای نشان داد بازیکنان حریف نقش زیادی داشتند.
در جلسه کمیته انضباطی بحثی نشد؟
نه خیلی عادی بود و همه از خود دفاع کردیم. خدا را شکر می‌کنم به خیر و خوشی تمام شد. سه جلسه محرومیتم را سپری کرده‌ام. جریمه نقدی هم خدا را شکر این‌قدرها زیاد نیست. باید از همه به خاطر این صحنه‌هایی که رقم خورد عذرخواهی کنم. واقعا در زمین بازی گاهی این چیزها پیش می‌آید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها