همراه با افزایش حملات موشکی و پهپادی نیروهای یمنی علیه مواضع عربستان سعودی، محمد ناصر البخیتی، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارا... یمن در صفحه فیسبوک خود نوشت: موعد جنگ بزرگ نزدیک می‌شود.
کد خبر: ۱۲۱۱۸۰۷



به گزارش فارس، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارا... افزود: این حق مردم یمن است که به دشمن در خاک و مقر خود حمله‌ور شوند و خسارت‌های مادی خود را جبران کنند. البخیتی سپس از قبائل یمنی خواست تا در صورت آغاز حمله، میان اموال عمومی و خصوصی تفاوت قائل شوند و باید میان آنها و «آزادگان» عربستان هماهنگی برقرار شود.
او تأکید کرد: «چرا که ما نیروهای آزادیبخش هستیم نه اشغالگر.» به نوشته پایگاه خبری روزنامه القدس العربی این سخنان البخیتی نشان از تغییر موازنه جنگ به نفع حوثی‌ها و تغییر موضع دفاعی آن‌ها به موضع حمله است و پس از گذشت چهار سال اکنون عربستان سعودی در موضع دفاع از خود قرار گرفته است.
یک منبع نظامی یمنی نیز که خواستار عدم افشای نامش شد، به القدس العربی گفت که دلیل افزایش قدرت نظامی حوثی‌ها در این مرحله تحقیر عربستان سعودی در بحران یمن و طولانی شدن مدت جنگ است. در همین حال امارات نیز به جای تلاش برای بازگرداندن «منصور هادی» به یمن در پی منافع خویش و تسلط بر مناطق حیاتی در یمن است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها