مدیر عامل پرسپولیس در گفت‌وگو با جام‌جم از حواشی پیش آمده روزهای اخیر می‌گوید:

اختلاف من و برانکو توهم بدخواهان بود

ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد به‌زودی مشکل قرارداد با برانکو ایوانکوویچ حل می‌شود و سرمربی کروات سرخپوشان برای دو فصل آینده روی نیمکت سرخپوشان باقی می‌ماند.
کد خبر: ۱۲۱۱۲۰۶

برانکو تا پایان فصل نوزدهم با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد اما برای تمدید مالی این قرارداد، شرط گذاشته که طلب یک‌میلیون‌یورویی خود از فصل گذشته را دریافت کند و به عنوان پیش پرداخت، به بخشی از پول خود قبل از شروع فصل آینده نیز برسد، اما عرب در این مورد به جام‌جم گفت: «این مسائل از نظر من حل شدنی است و هیچ مشکلی وجود ندارد. ما می‌خواهیم هر چه زودتر کارها را پیش ببریم و خودمان را ثابت کنیم. به همین علت تمام توان و انرژی‌مان را به کار گرفتیم تا با تمدید قرارداد مالی برانکو خیال هواداران را راحت کنیم.»
عرب ادامه داد: «من بارها در مصاحبه‌هایم اعلام کردم نمی‌گذارم هواداران نگران اتفاقی در باشگاه باشند و دغدغه بابت ادامه فعالیت برانکو به دلشان راه بدهند. باز هم این موضوع را تاکید می‌کنم که هواداران تیم نباید فریب رسانه‌های خارج از باشگاه را بخورند. ما کار خودمان را انجام می‌دهیم اما شایعاتی مطرح می‌شود که در کارمان تداخل ایجاد می‌کند و نمی‌گذارد کادرفنی، بازیکنان و کادرمدیریتی با بالاترین سطح تمرکز، فعالیت کنند.»
مدیرعامل پرسپولیس همچنین اضافه کرد: «متاسفانه برخی در فضای مجازی این‌طور عنوان می‌کنند که من با برانکو مشکل شخصی دارم یا اختلافی بین ما به وجود آمده است اما به شدت این موضوع را تکذیب می‌کنم و معتقدم چنین مسائلی فقط می‌تواند توهم یک سری افراد با اهداف مشخص در فضای مجازی باشد. ما کوچک‌ترین اختلافی نداریم فقط بر سر یکسری از مسائل مالی با وکیل آقای برانکو صحبتی انجام دادیم اما متاسفانه گفتند این جلسه با اختلاف طرفین همراه بوده که اصلا صحت نداشت. همواره این موضوع را گفته‌ام که من سعی می‌کنم مدیریت شفافی داشته باشم و در مورد مسائلی که رقم می‌خورد با طرفداران پرسپولیس بدون رودربایستی صحبت می‌کنم. اگر اختلافی وجود داشت، حتما آن را مطرح می‌کردم.»
عرب همچنین در خصوص جذب بازیکنان جدید جهت حضور در پرسپولیس یا لیست خروجی تیم افزود: «برانکو ایوانکوویچ لیستی برای خارج شدن نام بازیکنان اصلی پرسپولیس نداده ولی فقط به ما توصیه کرده چهار بازیکن جوان را برای این که فضای بیشتری جهت حضور در میدان داشته باشند، به تیم‌های دیگر به صورت قرضی بدهیم. ما هم گفتیم باید در این مورد بررسی‌های لازم صورت بگیرد. از سوی دیگر، لیست بازیکنان مدنظر او به دستمان رسید که در موردش مفصل صحبت کردیم و می‌خواهیم طبق همان لیست و برنامه‌ای که برانکو در سر دارد، اقدام به جذب بازیکنان جدید کنیم. مشخص است وقتی برانکو چنین لیست‌هایی به ما داده، پس می‌خواهد با باشگاه همکاری کند. از روز اول هم مشخص بود که در فصل نوزدهم، برانکو سرمربی پرسپولیس است ولی متاسفانه همان‌طور که گفتم برخی نمی‌خواهند این اتفاق رخ بدهد و سنگ‌اندازی می‌کنند؛ هر چند باشگاه کار خودش را انجام خواهد داد.»
او در نهایت گفت: «یک بار دیگر از همه طرفداران پرسپولیس می‌خواهم اتحاد بزرگی که باعث رقم خوردن سه قهرمانی پیاپی شده را تشکیل بدهند تا در کنار هم بتوانیم روزهای بهتری بسازیم. پرسپولیس تیم کوچکی نیست و می‌خواهد کارهای بزرگ انجام بدهد البته اگر این اجازه به پرسپولیس داده شود! امیدواریم دیگر شاهد پخش این حجم از شایعات و حواشی علیه پرسپولیس نباشیم.»

نبی: مطالبات برانکو تامین شد
مهدی محمد نبی، عضو هیات رئیسه باشگاه پرسپولیس درباره این‌که گفته می‌شود بودجه لازم برای پرداخت مطالبات برانکو تامین شده است، به رادیو گفت: با توجه به فرصتی که وجود داشت،‌ جلسات متعددی در هیات مدیره برگزار کردیم و نتیجه این جلسات به تامین منابع برای پرداخت مبلغ قرارداد برانکو ختم خواهد شد. هنوز تا فرصتی که برانکو داده زمان باقی مانده؛ اما ما کارهای مقدماتی را برای تامین هزینه انجام داده‌ایم و اگر آن یک درصد اشکالی پیدا نکند 99 درصد کار انجام شده و مشکلی وجود نخواهد داشت.
وی درباره این‌که برانکو تا 30 خرداد فرصت داده تا مبلغ قراردادش پرداخت شود، تصریح کرد: تمام تلاشمان این است که در هفته آینده این کار را انجام دهیم. مکاتبات را آماده کرده‌ایم و از برانکو خواسته‌ایم موقعیت واریز مطالباتش را به ما اعلام کند تا این پول واریز شود. نمی‌خواهیم به 30 خرداد برسد و قبل از آن این کار را انجام می‌دهیم.

برانکو 5 تیر برمی‌گردد
سرانجام تلاش‌های مدیران پرسپولیس ثمر داد و توانستند منابع لازم برای تامین پول مورد نیاز را به دست آورند. با اعلام مهدی محمدنبی عضو هیات مدیره و ایرج عرب میرعامل باشگاه، مقدمات پرداخت این پول به برانکو فراهم شده است و علاوه بر تسویه بدهی‌های قبل، بخشی از پیش‌پرداخت فصل جدید هم مهیا شده است. به این ترتیب همه منتظر اعلام زمان بازگشت برانکو به ایران بودند که دیروز این زمان هم اعلام شد. برانکو که برای استراحت راهی کرواسی شده بود، قرار است ۵ تیر وارد تهران شود و تمرینات این تیم با ورود کادرفنی برای فصل آینده آغاز شود. کاروان پرسپولیس ۱۵ تیر برای برپایی اردوی آماده‌سازی راهی کانادا خواهد شد.

کاوه علی اسماعیلی

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها