مختلف‌الاضلاع با حضور فلاح و حجار

نادر فلاح از اجرای نمایش «مختلف الاضلاع» با بازی خودش و میترا حجار در تماشاخانه سپند خبر داده و به مهر گفته: قرار است این نمایش را به تهیه‌کنندگی کمال تبریزی از ۱۹ خرداد در تماشاخانه سپند به صحنه ببرم. اجرای این اثر نمایشی ساعت 22 و 30 دقیقه خواهد بود که امیدوارم در این زمان مخاطبان با خیالی راحت‌تر بتوانند به دیدن نمایش بنشینند.
کد خبر: ۱۲۱۰۲۹۶

از جمله دلایلی که فلاح برای اجرای نمایش در این ساعت از شب ذکر کرده، شب‌‌بیداری ایرانی‌ها بوده و کم شدن ترافیک شهر و تمام‌شدن زمان طرح ترافیک. فلاح به مهر گفته: ما ایرانی‌ها هم اغلب افراد شب‌بیداری هستیم و تا پاسی از شب بیداریم؛ بنابراین انتخاب ساعت 22 و 30 دقیقه برای اجرا زمان مناسبی خواهد بود. گفتنی است در این نمایش که روایتی چندوجهی از دوتایی‌های تاریخ را به تصویر می‌کشد، نادر فلاح و میترا حجار ایفای نقش می‌کنند. در این اثر شاهد اجرای پنج نمایش کوچک در قالب یک اجرا خواهیم بود که ارتباط زیادی با هم ندارند اما در شکل اجرایی و زبان به هم شبیه هستند.
از جمله دوتایی‌های تاریخی که در نمایش به آنها پرداخته می‌شود ارتباط هیتلر و هیملر، دن کیشوت و سانچو و گویا و کشیش است؛ افرادی که بخشی از ویژگی‌ها و هویتشان در ارتباط با یکدیگر شکل گرفته است. البته این نمایش از فضایی کمدی برخوردار است و ارتباط این افراد با هم با زبانی طنز به تصویر کشیده می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها