استقلال تهران همچنان دنبال سرمربی فصل آینده‌اش است

فردا دیدار مدیرعامل استقلال با استراماچونی

باشگاه استقلال همچنان در گیر و دار انتخاب سرمربی جدید خود است. این باشگاه بعد از برکناری وینفرد شفر، در تلاش است تا یک مربی خوب بیاورد و فصل بعد بتواند قهرمانی را از آن خود کند.
کد خبر: ۱۲۰۸۷۴۷

این روزها مشکلات امیرحسین فتحی، مدیرعامل استقلال یکی دو تا نیست. به خاطر لو رفتن قرارداد بازیکنان خارجی و مشخص شدن این موضوع که باشگاه به آنها به مراتب رقمی بالاتر از ایرانی‌ها داده، بازیکنان شاکی هستند. اکثر آنها می‌گویند با این وضعیت نمی‌مانند. اعتراض اصلی هم به میزان دریافتی گرو، نویمایر، منشا و ایسما است. فتحی در عین حال که باید این مشکل را حل کند، در تلاش است تا قرارداد مربی جدید را هم امضا کند. او به تازگی به صورت اسکایپی با یکی از مربیان مطرح صحبت کرده و از او خواسته تا به ایران بیاید. منتها این مربی شرایط سختی برای باشگاه تعیین کرده و به همین خاطر بعید است استقلال بتواند با او قرارداد امضا کند.
فتحی برای انتخاب مربی جدید چند گزینه را انتخاب کرده که یکی از اصلی‌ترین آنها استراماچونی است. این مربی که سابقه نشستن روی نیمکت اینترمیلان را دارد، تا حدودی شرایط استقلال را پذیرفته است. امیرحسین فتحی و علی خطیر، معاونش فردا راهی ترکیه خواهند شد تا بتوانند جلسه‌ای را با او برگزار کنند. البته از باشگاه باشاک‌شهیر ترکیه هم به عنوان مشتری استراماچونی یاد می‌شود. از طرفی نزدیکان استقلال می‌گویند این مذاکرات در نهایت به یک گزینه ایرانی می‌رسد. از آنجا که وضع مالی باشگاه خوب نیست و با مشکلات زیادی روبه‌روست، گزینه ایرانی در این شرایط برایش به صرفه‌تر خواهد بود. فرهاد مجیدی در تلاش است سرمربی استقلال شود. امیر قلعه‌نویی، سرمربی سپاهان هم مذاکراتی با استقلالی‌ها داشته است. به همین خاطر هیچ بعید نیست باشگاه در پایان مذاکره با خارجی‌ها اعلام کند گزینه ایرانی خواهد بود! بعضی از اعضای هیات مدیره که با فرهاد هم رابطه بسیار نزدیکی دارند با او صحبت‌هایی داشته‌اند. حتی بحث این بوده که میرشاد ماجدی از هیات مدیره کناره‌گیری کند و به‌عنوان سرپرست روی نیمکت استقلال بنشیند. صحبت‌هایی هم درباره بازگشت فرزاد مجیدی به استقلال شده است. شایعات هر روز بیشتر و بیشتر می‌شود و به نظر می‌رسد نهایتا تا هفته آینده تکلیف همه چیز مشخص شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها