در دنیای پر از رقابت امروز باید به تمامی ابزارها مجهز شویم تا از قافله پیشرفت و ترقی جا نمانیم. دمی نشستن و زانوی غم بغل کردن مساوی است با عقب ماندن از همه کس و همه چیز.
کد خبر: ۱۲۰۸۱۰۹
کوله‌پشتی آموزشی ‌ات را با محصولات سایت جت پُر کن

در مسیر این تلاش بی ‌وقفه، بهتر است قبل از هر چیز تا جایی که می‌ توانیم یاد بگیریم. تصور کنید کوله ‌ای خالی روی دوش‌ تان است که باید تا می ‌توانید اطلاعات و معلومات کاربردی داخلش بریزید و توشه‌ی راه پر پیچ‌‌ و خم‌تان کنید. البته کیفیت بار این کوله هم خیلی مهم است.

بهتر است یک مرجع مطمئن و کامل پیدا کنید تا بتوانید با خیال راحت، وارد مسیر پیش‌ رو شوید. اگر قرار باشد ما بهترین همراه را با کامل ‌ترین تجهیزاتی که می ‌شناسیم، به شما معرفی کنیم قطعا یکی از گزینه ‌ها سایت آموزشی جت است.

وارد شدن به هزارتوهای تاریک به کمک یک راهنمای آموزشی معتبر

تصور کنید در مسیرهای احتمالی موفقیت و پیشرفت به دنبال کامل‌ ترین اطلاعات هستید، مسیر هزارتویی پیش روی شماست که ورود به آن، بدون راهنما بزرگ‌ترین ریسک‌ ها را به همراه دارد. بنابراین بدون برنامه ‌ریزی و بدون مشخص کردن هدف قبلی، وارد مسیر نشوید.

تا می ‌توانید برای پیدا کردن یک راهنمای آموزشی خوب و کاربلد جستجو کنید. راهنمایی مثل سایت جت که بهترین‌ ها را به شما معرفی می ‌کند.

سایت جت، لیستی از بهترین کتاب‌ های موفقیت و پکیج‌ های آموزشی کاربردی را برای دسترسی علاقه ‌مندان تهیه کرده است.

شما می ‌توانید بنا به شرایطی که دارید، با مرور لیست محصولات آموزشی سایت جت ، بهترین‌ های خودتان را از آن میان انتخاب کنید.

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید؛ یکی از بهترین‌ ها برای شما

اگر قرار باشد مسیری را دنبال کنید ترجیح می ‌دهید از چه کسانی کمک بگیرید و تجربه‌ های کدام آدم‌ ها را بخوانید یا بشنوید؟ مطمئنا موفق‌ترین ‌ها را در حوزه موردنظرتان شناسایی و دنبال می‌کنید.

آقای ناپلئون هیل کار شما را در زمینه روش‌ های موفقیت در زندگی و کسب و کار راحت کرده است و مجموعه‌ای از تجربیات 500 نفر از موفق ‌ترین و پولدارترین آدم ‌ها را در کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید ، جمع ‌آوری کرده است.

ناپلئون هیل نوشتن این کتاب را به توصیه اندرو کارنگی شروع کرده است. کارنگی موسس و غول فولاد آمریکا است و نامش به عنوان دومین ثروتمند تاریخ آورده شده است.

کارنگی از رمز موفقیتش برای هیل صحبت کرد و تمامی تجربیاتش را در اختیار او گذاشت. پس از آن ناپلئون هیل به سراغ حدود 500 نفر از افراد موفق آن زمان از جمله فورد، ادیسون و ... رفت و با استفاده از تجربیات آن ‌ها شروع به نوشتن کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید کرد و برای اولین بار این کتاب را در سال 1937 به چاپ رساند.

خواستن توانستن است

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید بر دو اصل تلقین و تلاش استوار است. نویسنده کتاب به همه خوانندگان توصیه می ‌کند از تجربیات افراد موفق درس بگیرند تا به هر آن چه که در زندگی می ‌خواهند، دست پیدا کنند.

قرار است خواسته ‌های قلبی‌ مان را با صدای بلند و در محیطی آرام به ‌طور مداوم برای خودمان تکرار کنیم و همیشه آن ‌ها را در ذهن داشته باشیم. از طرفی باید به فکر یک برنامه ‌ریزی برای رسیدن به هدف مورد نظرمان باشیم و تمام همت و نیرویی را که داریم، در این مسیر خرج کنیم. در این ‌صورت بدون شک رسیدن به هدف و موفقیت حتمی است.

از اشتیاق تا معجزه مغز

ناپلئون هیل 20 سال از زندگی ‌اش را صرف مطالعه زندگی افراد موفق کرد و نهایتا به 13 قدم اصلی برای دستیابی به هدف رسید، این سیزده قدم شامل موارد زیر است:

1- اشتیاق

2- ایمان

3- پیشنهاد

4- علم و تخصص

5- تصویر سازی

6- برنامه‌ ریزی سازمان ‌دهی شده

7- تصمیم

8- پافشاری

9- قدرت ذهن برتر

10- راز میل جنسی

11- ضمیر ناخودآگاه

12- مغز

13- حس ششم

هیل معتقد بود افرادی مثل فورد، کارنگی، محمد علی کلی، گراهام بل و... بدون شک این 13 قدم را طی کرده ‌اند و به همین دلیل توانسته ‌اند به قله ‌های موردنظرشان دست پیدا کنند.

پرفروش ‌ترین کتاب پس از انجیل و هری ‌پاتر

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید سومین کتاب پرفروش تاریخ است. خیلی ‌ها با خواندن این کتاب مسیرشان را پیدا کرده ‌اند و با تلاش و پشتکار به هدفی که داشت ه‌اند رسیده ‌اند.

ما در این مطلب به نکات کوچکی از این کتاب اشاره کردیم اما اگر دوست دارید بیشتر بدانید و کوله‌پشتی ‌تان را از علم و تجربه پر کنید، از سایت ‌ها و کتاب‌ های آموزشی که به رایگان و یا با هزینه بسیار اندک در اختیارتان قرار گرفته ‌اند، غافل نشوید.

یکی از این سایت‌ های آموزشی که در عرضه‌ کتاب ‌های مرتبط با رشد و توسعه فردی به خوبی عمل کرده ، سایت جت است. جت ، کتاب‌ ها را با هزینه مناسب عرضه می ‌کند و همچنین در مناسبت ‌های مختلف و یا به ازای یک سقف خرید معین، کدهای تخفیف ویژه در اختیار شما قرار می ‌دهد.

تعداد محصولات آموزشی جت، کم نیستند و با کمی گشت‌وگذار در سایت می ‌توانید هم از مقاله‌ های مفید و کاربردی استفاده کنید و هم محصولات آموزشی دیگر را از سایت جت خریداری کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها