بازی با سپاهان جذاب‌ترین دیدار فصل می‌شود

نادری: ژاوی یکی از بهترین مربیان جهان خواهد شد

محمد نادری حالا به مدافع چپ محبوب برانکو ایوانکوویچ تبدیل شده است. یک بازیکن سختکوش و دونده که از قدرت بدنی خوبی در فاز دفاعی و هوش بالا هنگام حمله سود می‌برد. وقتی محمد انصاری دچار مصدومیت شدید پارگی رباط صلیبی شد، همه از آینده تیم می‌ترسیدند، اما با اضافه شدن نادری از نیم‌فصل دوم، مشکلات سرخپوشان و نگرانی هواداران تا حد زیادی از بین رفت.
کد خبر: ۱۲۰۷۸۸۵

این بازیکن به جام‌جم گفت: «تلاش کردم بازیکن موثری برای تیمم باشم و دستورات کادرفنی را مو به مو اجرا کنم. البته هواداران و کارشناسان همیشه به من لطف داشتند، ولی سعی کردم به بازیکنی تبدیل شوم که کار اضافی انجام نمی‌دهد و کاملا در خدمت تیم است. امیدوارم در این راه موفق بوده باشم.»
نادری اضافه کرد: «فصل پیچیده‌ای برای همه ما بود. بازیکنان باتجربه مدام در طول فصل با ما صحبت می‌کردند تا انگیزه‌های‌مان در بالاترین سطح خود بماند. در خط دفاع، عملکرد بسیار خوبی داشتیم و علیرضا بیرانوند هم به‌خوبی از ما حمایت می‌کرد. سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری، کمال کامیابی‌نیا، محسن ربیع‌خواه و... همگی بهترین بازی‌های خود را انجام دادند و موفقیتی که با قهرمانی تیم حاصل شد، به سادگی به دست نیامد. همین که دل هواداران شاد شد و توانستیم لطف آنها را جبران کنیم، باعث رضایت مان است و بالاترین پاداش ما خواهد بود.»
از او در مورد آینده‌اش پرسیدیم که گفت: «من با باشگاه کورتریک قرارداد دارم و حالا هم به صورت قرضی برای پرسپولیس بازی می‌کنم. مدیران باشگاه پرسپولیس به من قول دادند تا شرایط ادامه فعالیتم در تهران را فراهم کنند. امیدوارم این اتفاق بدون هیچ مشکلی پیش بیاید و بتوانم باز هم برای پرسپولیس بازی کنم اما باید باز هم منتظر اتفاقات آینده باشم و ببینم چه پیش می‌آید. من نسبت به ماندن در پرسپولیس واقعا خوشبین هستم و حالا که جایگاهی برای خودم ساخته‌ام، دوست دارم در لیگ بعدی هم برای این تیم بازی کنم.»
این مدافع جوان، در خصوص حذف از آسیا با توجه به شکست دادن الاهلی و السد اضافه کرد: «گروه بسیار سختی داشتیم چون هر چهار تیم، قهرمان کشورشان بودند. به هر کدام از حریفان، یکبار باختیم که البته فقط به خاطر اشتباهات داوری بود وگرنه با انگیزه بالا و شرایط فنی بسیار خوب مقابل‌شان بازی کردیم. حیف شد، نگاه‌مان باید به آینده باشد و فصل بعد، همه این مسائل را جبران کنیم.»
از او در خصوص ماجرای تبریک‌هایش به ژاوی نیز پرسیدیم که این طور جواب داد: «بازی کردن مقابل چنین بازیکنی برای همه ما یک افتخار بزرگ بود به خصوص برای من که تازه اول راه هستم. بارها به او گفتم بابت هر کاری که برای فوتبال انجام دادی، ممنونم. لذت خاصی برایم داشت که مقابل این چهره دوست داشتنی قرار می‌گرفتم و مطمئن هستم در دوران مربیگری، یکی از بهترین‌ها خواهد شد.»
نادری در مورد بازی با سپاهان نیز افزود: «بی‌‌شک دیدار نیمه نهایی جام حذفی برای همه فوتبال ایران می‌تواند جذابیت داشته باشد و ما خودمان را مهیای مهم‌ترین و بهترین بازی فصل هجدهم می‌کنیم. پرسپولیس و سپاهان در لیگ هم رقابت بسیار خوبی با هم داشتند و آنجا، ما بودیم که توانستیم به قهرمانی برسیم و حالا نوبت به جام حذفی رسیده که امیدوارم این بار هم همه چیز به سود خودمان باشد. به عقیده من، این بهترین بازی فوتبال ایران در فصل هجدهم می‌شود و می‌تواند همه اهالی فوتبال را راضی کند به‌خصوص که هر دو تیم استراحت می‌کنند و در بهترین شرایط روحی و روانی به دیدار یکدیگر می‌روند.»

کاوه علی‌اسماعیلی

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها