آیا تا حالا برای شما پیش آمده که خودرویتان را در پارکینگی شلوغ پارک کنید و بعد از اتمام کارتان فراموش کنید آن را دقیقا کجا پارک کرده‌اید؟ معمولا برای همه ما این اتفاق افتاده است. روش معمول برای پیدا کردن آن استفاده از ریموت دزدگیر خودرو و شنیدن آلارم آن است. در ظاهر مشکل حل شده، ولی اگر سوئیچ خودرو گم شود چه خواهید کرد؟
کد خبر: ۱۲۰۷۶۹۵

آیا می‌دانستید به کمک یک ردیاب کوچک و نرم‌افزار همراه آن می‌توانید به محل دقیق وسیله گم شده خود برسید؟ TrackR نام وسیله‌ای است که به این منظور طراحی شده و استفاده از آن بسیار راحت بوده و فقط کافی است نرم‌افزار TrackR را روی گوشی خود نصب و با دستگاه ردیاب کوچک اتصال برقرار کنید. دستگاه را می‌توانید روی هر وسیله‌ای که برای شما ارزش داشته و ترس از گم شدنش را دارید قرار دهید.
این نرم‌افزار برای بیماران مبتلا به آلزایمر، سالمندان و افراد مبتلا به اختلال حافظه بسیار موثر است. حتی والدینی که ترس از گم شدن کودکان در راه مدرسه را دارند می‌توانند از این نرم‌افزار کاربردی استفاده کنند یعنی ردیاب همراه را که بسیار هم کوچک است داخل جیب یا کیف فرزندشان بگذارند و مسیر رفت و آمد را تحت کنترل داشته باشند تا خطری او را تهدید نکند و گم یا دزدیده نشود.
این فناوری برای بیماران دچار زوال عقل هم بسیار موثر است تا هنگام بیرون رفتن از خانه گم نشوند و در صورتی که مسیر بازگشت را گم کردند خانواده‌هایشان از محل دقیق آنهاباخبر شوند. البته نرم‌افزار‌های مشابه TrackR در همه کشورها و البته ایران وجود دارد که برای عموم قابل خرید و استفاده است و روی گوشی‌های اندرویدی و آیفون نصب و اجرا می‌شوند. تمام این نرم‌افزارهای همراه از سیستم‌های جی‌پی‌اس در ردیابی کمک می‌گیرند و تنها مشکل‌شان این است که باید ردیاب همراه را هر هفته شارژ کنید، چون در صورت تمام شدن شارژ و خاموش شدن آخرین موقعیت محلی وسیله یا فرد مورد نظر را نشان خواهد داد. بنابراین حواستان باید به این موضوع هم باشد، چون قطعا نرم‌افزار بدون ردیاب همراه به کارتان نمی‌آید.

پریسا اصولی

سلامت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها