
به گزارش جام جم آنلاین ، رسن که چند ماهی است از پرسپولیس پول نگرفته از این موضوع ناراحت و گلهمند است و به همین خاطر احتمال دارد که دیگر به تهران برنگردد. او امروز این استوری را در اینستاگرام خود منتشر کرد که گویای همه چیز است:

مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند