بدون شک استرس از جمله مهم‌ترین عوارض زندگی‌های ماشینی است که نقش مهمی در پایین آوردن سطح یادگیری، ایجاد اختلال در عملکرد مغز، عدم دستیابی به موفقیت، عدم اعتماد به نفس و بسیاری آسیب‌های دیگر دارد. این در حالی است که تمرینات روزانه مدیتیشن و ریلکسیشن حتی در مدت زمانی بسیار کوتاه یکی از قطعی‌ترین راه‌های کاهش استرس و اضطراب به شمار می‌آید.
کد خبر: ۱۲۰۵۰۴۳


باید بدانید ‌نرم‌افزار همراه Calm می‌تواند نقش مهمی در کم کردن و گاهی حذف استرس و اضطراب ناشی از کار، مشکلات زندگی، اضطراب امتحان یا سخنرانی، دغدغه‌های روزمره، ترافیک خیابان‌ها و بطور کلی ناهنجاری‌های دنیای مدرن داشته باشد. اولین راهکار، انجام تمرینات مدیتیشن این ‌نرم‌افزار همراه محبوب است. در منوی meditate فهرستی از تمرینات مختلف وجود دارد که تعدادی از آنها به طور رایگان در اختیار کاربر قرار می‌گیرند و شامل انواع متفاوت و متنوعی از تمرینات مدیتیشن هستند.
در صورت استمرار در انجام این تمرینات، از تاثیر آنها شگفت‌زده خواهید شد و تغییرات را درون خود احساس خواهید کرد. دومین راهکار پیشنهادی این ‌نرم‌افزار همراه، مدیریت استرس از طریق مشاهده مناظر رویایی متحرک و موسیقی طبیعت است. از منوهای پایین صفحه گزینه Scenses را انتخاب و از لیست مناظر هر کدام را که مایلید انتخاب کنید. حالا از کجا بفهمیم میزان استرس مان تا چه حد طبیعی و تا چه حد غیر‌طبیعی است؟
خبر خوب این‌که ‌نرم‌افزار همراه Stress Check برنامه‌ای بسیار قدرتمند برای اندازه‌گیری و مدیریت استرس است. تقریبا همه افراد در لحظاتی مثل امتحان، جلسه کاری مهم، در انتظار دریافت خبر و... دچار استرس می‌شوند. در این حالت نه تنها تعداد ضربان قلب بالا می‌رود، بلکه تپش قلب و فاصله زمانی بین تپش‌ها بسیار نا‌منظم می‌شود.‌نرم‌افزار همراه stress check میزان استرس شما را از طریق تعداد ضربان و نحوه تپش قلبتان اندازه‌گیری می‌کند و پس از اندازه‌گیری میزان استرس توصیه‌های بسیار کوتاهی در قالب متن‌های انگیزشی به شما ارائه خواهد کرد که بسیار کارآمد و کاربردی است. شما با استفاده از قابلیت ذخیره در استرس چک می‌توانید تمامی نتایج را با هم مقایسه کرده و روند کاهش یا افزایش استرس را در بازه‌های مختلف زمانی بسنجید. برای بالا بردن دقت ‌نرم‌افزار همراه باید دست‌تان را تا جای ممکن بدون حرکت نگه دارید و انگشت‌تان همزمان هم روی لنز دوربین و هم روی فلاش باشد تا میزان استرس از روی میزان تپش قلب البته در کنار پاسخ به سؤالات ‌نرم‌افزار همراه مشخص شود.

پریسا اصولی

سلامت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها