دبیرکل جنبش نجباء با اشاره به تغییر رفتار ریاض با بغداد:

عربستان برای دست‌بوسی به عراق آمد

دبیرکل مقاومت اسلامی نجباء با اشاره به تغییر رفتار ریاض با بغداد پس از دستاوردهای جبهه مقاومت، تصریح کرد: عربستان وقتی نتوانست دست عراق را به زمین بزند، اینک برای دست‌بوسی به عراق آمد.
کد خبر: ۱۲۰۴۲۲۱
عربستان برای دست‌بوسی به عراق آمد

به گزارش جام جم آنلاین از مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای نُجَباء در ایران، شیخ اکرم الکعبی در جریان دیداری با اشاره به دستاوردهای مقاومت، آن را پشتوانه‌ای برای تضمین عزت و امنیت ملت عراق توصیف کرد.

وی اظهار داشت: برای نمونه، عربستان هیأتی را به عراق اعزام می‌کند که در تاریخ دو کشور بی‌سابقه است. سعودی‌ها حتی زمانی که رابطه بسیار قوی با «صدام» داشتند، اینچنین رفتار نکرده بودند.

شیخ اکرم الکعبی در توضیح افزود: ضروری است که جامعه به این مهم توجه داشته باشد که آنچه عربستان سعودی را مجبور کرد به این واقعیت تن بدهد، پیروزی‌هایی است که محقق شد و عربستان را به پذیرش واقعیت واداشت.

دبیرکل نُجَباء ادامه داد: عراق زمانی که توانست بزرگترین سازمان تروریستی [داعش] را که از حمایت آمریکا، انگلیس، اسرائیل و کشورهای عربی برخوردار بود شکست دهد، در واقع این پروژه بزرگ آن‌ها را ناکام گذاشت.

الکعبی اضافه کرد: آن‌ها وقتی نتوانستند دست عراق را به زمین بزنند، اینک برای دست‌بوسی به عراق می‌آیند. این دستاوردها بود که عربستان را مجبور به تعظیم در برابر عراق کرد و دیگران را نیز مجبور می‌کند.

فرمانده برجسته بسیج مردمی عراق با توصیه به ملت و سیاستمداران این کشور برای محافظت از عوامل قدرت خود، خاطرنشان ساخت: دشمن در صدد است که این عوامل قدرت را از جامعه منفک کند؛ مثلا از یک طرف خدماتی را عرضه می‌کند، اما از سوی دیگر الحشد الشعبی را هدف حملات تبلیغاتی قرار می‌دهد تا مردم را از آن جدا کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها