حتی اخراج دقیقه 52 نواف العابد هم باعث نشد استقلال باخت یک بر صفر مقابل الهلال را به تساوی بکشاند. استقلال بازی برگشت را به تیم عربستانی باخت تا همچون پرسپولیس کارش برای صعود از مرحله گروهی گره بخورد.
کد خبر: ۱۲۰۲۵۸۰

به گزارش جام‌جم، تک گل الهلال را سباستین جووینکو از روی یک شوت در دقیقه 51 به ثمر رساند و همین ۳ امتیاز نماینده عربستان را به صدر جدول گروه C فرستاد. شفر که برای این بازی عناصر هجومی خود یعنی ایسما، قائدی و تبریزی را روی نیمکت نشانده بود، بعد از خوردن گل و 10 نفره شدن تیم حریف، با چند تعویض تهاجمی فشار زیادی روی دروازه الهلال آورد اما حملات استقلال در نیمه دوم نتیجه‌ای در برنداشت. شوت علی کریمی که به تیر دروازه برخورد کرد، شوت امید نورافکن و موقعیت تک به تک ایسما استقلال را تا آستانه زدن گل تساوی پیش برد اما درخشش عبدالله المعیوف دروازه‌بان الهلال باعث شد دروازه این تیم بسته بماند. استقلال با این شکست ۴امتیازی باقی ماند و پایین‌تر از الهلال و الدحیل، در مکان سوم جا خوش کرد. حالا استقلال برای صعود به پیروزی در هر دو بازی باقی مانده مقابل العین و الدحیل نیاز دارد تا بتواند به عنوان یکی از دو تیم برتر به مرحله بعدی صعود کند. بازی بعدی استقلال روز دوشنبه 16 اردیبهشت مقابل الدحیل است و محمد دانشگر که در مقابل الهلال کارت زرد گرفت تنها محروم آبی ها در آن بازی است.
صعود ذوب آهن
برخلاف استقلال و پرسپولیس که در هفته چهارم شکست خوردند، ذوب آهن به روند نتایج خوب خودش ادامه داد و با پیروزی مقابل الوصل، صعود خود را به مرحله بعد قطعی کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها