شرط‌بندی دانشجوی پزشکی با پول‌های سرقتی

دانشجوی رشته پزشکی با سوء‌استفاده از اعتماد مرد کفش فروش، رمز اینترنتی حساب او را فعال و با سرقت 90 میلیون تومان در سایت‌ها شرط‌بندی کرد.
کد خبر: ۱۲۰۲۰۷۶

به گزارش جام‌جم، روزهای پایانی اسفند سال گذشته مردی با حضور در پلیس فتای استان خراسان رضوی وطرح شکایتی عنوان کرد، 90 میلیون تومان موجودی حساب بانکی‌اش به صورت اینترنتی سرقت شده است.
شاکی به افسر تحقیق گفت: در بازار کار می‌کنم، مغازه دارم و کارم خرید و فروش انواع کفش است. 90 میلیون تومان طی چند نوبت اینترنتی از حسابم برداشت شده است. نمی‌دانم چه کسی دست به این کار زده و کارتم در اختیار خودم بوده و رمز دومی برای آن نگرفته بودم.تحقیقات پلیس فتا برای شناسایی و بازداشت سارق حساب بانکی شاکی آغاز شد‌. جست‌وجوها ادامه داشت تا این‌که ماموران سرنخ‌هایی را به دست آوردند که نشان می‌داد پول‌های سرقت شده در انواع سایت‌های شرط‌بندی و قمار که مربوط به داخل وخارج از کشور بوده مورد استفاده قرار گرفته است‌. جست‌وجو‌ها ادامه داشت تا این‌که توانستند رد پسر 24 ساله‌ای را به دست آورند‌. پسر جوان با هماهنگی قضایی بازداشت و برای تحقیقات به پلیس فتای استان خراسان رضوی منتقل شد‌. شاکی در مواجهه حضوری با متهم، او را شناخت و عنوان کرد متهم در مغازه نقره فروشی همسایه‌اش کار می‌کند.
متهم جوان به افسر تحقیق گفت: دانشجوی رشته پزشکی‌ام و در مغازه نقره‌فروشی کار می‌کردم. یک روز شاکی از من پول قرض گرفت و قرار شد روزهای پایان اسفند به مغازه‌اش بروم و طلبم را بگیرم. آن روز به دلیل این‌که مشتری‌های زیادی در مغازه‌اش بودند نتوانست پول را به حسابم واریز کند. او کارت بانکی و رمز آن را به من داد و خواست که خودم طلبم را از حسابش برداشت کنم و بعد کارت را به او تحویل دهم. زمانی که فهمیدم پول زیادی در حسابش است، وسوسه شده و برای کارتش رمز دوم گرفتم. هر چند روز در میان با حساب بانکی او اینترنتی پول برداشت و به حسابم در سایت‌های شرط‌بندی فوتبال واریز می‌کردم. با بخشی از پول‌ها هم برای عید لباس خریدم.
سرهنگ ابوالفضل طالب‌الحق، رئیس پایگاه یکم پلیس فتای استان خراسان رضوی به جام‌جم گفت: برای متهم پرونده که دانشجوی رشته پزشکی است قرار قانونی صادر شده و تحقیقات از او ادامه دارد‌. از مردم می‌خواهیم هیچ‌گاه کارت بانکی و رمز آن را به افراد دیگر ندهند تا مورد سوء‌استفاده قرار نگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها