حمله کمیته ملی المپیک به فدراسیون دوچرخه‌سواری

باج می‌خواهند و از سوء‌مدیریت رنج می‌برند!

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری در گفت‌وگویی که روی خروجی سایت فدراسیون قرار گرفت با اظهاراتی غیرواقع ضمن انکار حمایت‌های همه‌جانبه کمیته ملی المپیک؛ اعزام نشدن تیم بزرگسالان به مسابقات آسیایی را همکاری نکردن این نهاد عنوان کرد که درهمین زمینه و جهت تنویر افکار عمومی به‌خصوص جامعه بزرگ ورزش کشور و خانواده دوچرخه‌سواری اطلاعاتی مستند ارائه می‌گردد.
کد خبر: ۱۲۰۱۲۰۹

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ کمیته ملی المپیک طبق فهرستی که ارائه می‌شود توانست جزو معدود ارگان‌هایی باشد که بودجه خود را به‌صورت صد‌در‌صد دریافت و در همین راستا بودجه تمام فدراسیون‌ها از جمله فدراسیون دوچرخه‌سواری را به‌صورت تمام و کمال پرداخت کند.
فدراسیون دوچرخه‌سواری سال گذشته و در بازی‌های آسیایی جاکارتا برخلاف پیش‌بینی و قول‌هایی که به کادر سرپرستی داده بود، به‌زعم کارشناسان ورزش، ضعیف‌ترین نتیجه را در کاروان ورزش ایران گرفت و نشان داد هیچ برنامه‌ریزی مدون و شناخت درستی از وضعیت تیم‌های خود نداشته و ندارد. کمیته ملی المپیک علی‌رغم کسب نتیجه منفی این رشته در بازی‌ها بر حسب وظیفه اخلاقی به حمایت خود از رئیس فدراسیون تا پایان سال 97 ادامه داد و تمام کمک‌های پیش‌بینی و برنامه‌ریزی شده را به حساب فدراسیون واریز کرد.
علاوه بر این تمام کسانی که شناختی از بودجه و تخصیص دارند به‌خوبی می‌دانند هنوز ریالی از بودجه سال 98 از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به هیچ ارگان و نهادی پرداخت نشده و این طبیعی است که در فروردین ماه تخصیصی صورت نگیرد، اما ادبیات ریاست فدراسیون دوچرخه‌سواری که از این موضوع آگاه است و بخوبی می‌داند تخصیص‌ها از اردیبهشت ماه صورت خواهد گرفت در این برهه از زمان که آرامش و همدلی خوبی در بدنه ورزش شکل گرفت، نوعی باج خواهی به حساب می‌آید.
به‌واقع مشخص است که رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری قصد دارد ناکامی قطعی این رشته در یکسال اخیر را با فرافکنی و اظهارات غیرواقع، متوجه نهادهای وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک نموده و سوء مدیریت خود را انکار کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها