حدادی‌فر: تجربه آسیایی به کمک‌مان آمد

قاسم حدادی‌‌فر بهترین بازیکن دیدار ذوب‌آهن مقابل الوصل امارات شناخته شد. دیداری که تیم علیرضا منصوریان در آن به پیروزی 3 بر یک رسید و به‌ویژه که این برد، خارج از اصفهان یعنی در دبی و ورزشگاه زعبیل رقم خورد.
کد خبر: ۱۲۰۰۱۸۴

در همین زمینه با حدادی‌فر تماس گرفتیم. او حرف‌هایش را این‌طور آغاز کرد: ذوب‌آهن یک تیم پرافتخار و باتجربه به‌خصوص در آسیاست و توانایی‌های بالایی داریم. ما از شهری می‌آییم که فوتبال در آن از اهمیت بالایی برخوردار است و بازیکنان حالا دیگر در ترکیب اصلی
جا افتاده‌اند و خیلی راحت می‌توانیم یکدیگر را در زمین پیدا کنیم. می‌خواهم این پیروزی را به همه مردم ایران، همشهری‌هایم در اصفهان و کارگران کارخانه ذوب‌آهن تقدیم کنم. امیدوارم همیشه این توانایی را داشته باشیم که دلشان را شاد کنیم. حدادی‌فر در مورد عملکرد خوب تیمش در نیمه دوم گفت: قبل از این‌که در این مورد صحبت کنم، باید بگویم در نیمه اول، خیلی خوب و حرفه‌ای ظاهر شدیم و بعد از گلی که خوردیم، خیلی زود به بازی برگشتیم. این نشان می‌دهد همیشه باید روی تجربه تیم‌ها در رقابت‌های بین‌المللی حساب باز کرد. ما تیم باتجربه‌ای شده‌ایم و دیگر برایمان فرقی نمی‌کند در ایران بازی می‌کنیم یا خارج از کشور. همیشه برای بردن می‌جنگیم. در نیمه دوم نیز با آنالیز خوبی که کادرفنی در اختیار بازیکنان قرار داد، شرایط تغییر کرد و موفق شدیم ضمن مدیریت بازی و نتیجه، یک گل دیگر هم بزنیم و کار را تمام کنیم. فکر می‌کنم با این نتیجه، راه‌مان برای رسیدن به دور بعد رقابتها، هموار شده باشد. کاپیتان ذوب‌آهن در نهایت گفت: باید از تک‌تک بازیکنان و اعضای تیم تشکر کنم که در حساس‌ترین لحظات، واکنش‌های خوبی داشتند و با این برد، همه مان نسبت به آینده امیدوار شدیم. باید در لیگ برتر و بازی‌های باقیمانده هم، با قدرت ظاهر شویم و امتیازات بیشتری بگیریم تا باعث خوشحالی هواداران‌مان شویم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها