شبکه چهار سیما از 24 فروردین با برنامه «پندار»، هرشب با یک چهره طراز اول حوزه اندیشه و فکر گفت‌وگو می‌کند.
کد خبر: ۱۲۰۰۰۱۹



به گزارش جام‌جم، مجموعه 13 قسمتی پندار به تهیه‌کنندگی محسن ناجی از 24 فروردین هر شب ساعت 23 به بررسی جریان‌های روشنفکری در ایران می‌پردازد.
ناجی، تهیه‌کننده و کارگردان این مجموعه درخصوص مراحل تولید این برنامه گفت: طرح اولیه این برنامه برای مصاحبه با اندیشمندان صاحب نظر در حوزه جریان روشنفکری دینی در سال 91 مطرح شد که تولید آن متوقف شد و با خواست و حمایت مدیر شبکه چهار، اکنون تولید برنامه انجام گرفته است.
کارگردان پندار گفت: چهره‌هایی که برای مصاحبه در این برنامه انتخاب شده‌اند همگی مؤلف هستند و از چهره‌های مختلف سیاسی، روشنفکران اسلامی و کارگزاران نظام هستند.
وی افزود: در برنامه پندار با 34 چهره طراز اول حوزه اندیشه و فکر از جمله آیت‌ا... قائم‌مقامی، دکتر حدادعادل، دکتر سیدکریم مجتهدی، دکتر عبدالکریمی، دکتر مقصود فراست‌خواه، دکتر سیدحسین نصر، دکتر منوچهر آشتیانی، دکتر عیسی یثربی، دکتر خسروپناه، دکتر زرشناس، دکتر مهدوی‌زادگان و ... گفت‌وگو کرده‌ایم.
تهیه‌کننده و کارگردان پندار ادامه داد: ما در این برنامه تلاش کرده‌ایم تا نگاهی آزاداندیشانه به مقوله روشنفکری داشته باشیم و کوشیده‌ایم این برنامه از لحاظ مصاحبه و زیبایی‌شناسی بصری از کیفیت خوبی برخوردار باشد.
ناجی افزود: پژوهش اصلی برنامه را سید مهدی فاطمی و پژوهش مکتوب را نفیسه رستمی به‌عهده داشتند. پیاده‌سازی متون و خلاصه‌نویسی به‌عهده ریحانه شایسته‌رخ، محمدحسین جبلی تدوین و یک تیم هفت نفره در قسمت پژوهش با ما همکاری داشته‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها